וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקנים צולמו מאוננים בחדר ההלבשה והושעו

תקרית מסעירה בברזיל: שלושה שחקנים צולמו מאוננים זה לזה, צפו בסרטון (המצונזר!) שעורר סערה. וגם דייגו מראדונה השיכור חוגג בנאפולי, כוכבי ברצלונה מתקבלים בטירוף בביירות ולוחם MMA יהודי נרצח בפלורידה

מה קרה כשהילדים האלה פגשו את ג'סי לינגארד?

לוחם MMA חרדי נרצח בביתו

אהרון רנגמן, לוחם MMA בן 25 שלמד תורה ולימד בבית הספר היהודי בבוקה ריטון, פלורידה, נרצח. כמה אנשים נכנסו לביתו והתחילו לריב עימו, אחד מה"אורחים" הוציא נשק חם וירה באהרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סרטון של כדורגלנים מאוננים אחד לשני בחדר ההלבשה של קבוצה מברזיל עורר סערה במדינה. הפרשה החלה בחדר ההלבשה של גאוצ'ו, קבוצה מהליגה השלישית בריו, כששלושה שחקנים נראו מאוננים זה לזה על רקע צהלות חבריהם לקבוצה. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות, וצבר תאוצה גדולה, ומבוכה גדולה לקבוצה. שלושת השחקנים הושעו בעקבות ההדים לפרשה, וגם השחקן שצילם. יו"ר הקבוצה ציין שהקבוצה לא השעתה את השחקנים בגלל אפליה על נטייתם המינית, וציין ש"השחקנים שצולמו הם לא גייז, הם פשוט עשו את זה אחד לשני".

מראדונה חוגג בנאפולי

דייגו מראדונה הגיע לנאפולי לטקס לכבודו, וכפי שדייגו יודע, הוא הפך את האירוע הזה לכאוס אחד גדול. דייגו לא הגיע בשיא הצלילות שלו לעיר ובמהלך החגיגות הציע את החולצה מספר 10 האגדית שלו במדים התכולים ללורנצו אינסינייה. שחקן העבר האגדי אף חשף את חזהו כשהוא יושב על גג של רכב ודי עשה צחוק מעצמו, אך אוהדי נאפולי נראו משועשעים מאוד מהכוכב האגדי שהוביל את קבוצתם לאליפות האחרונה שלהם".

מראדונה במיטבו

וככה הוא נראה במטוס בדרך לנאפולי

שחקני ברצלונה בביירות: צפו בטירוף

שלושת שחקני ברצלונה ג'ראד פיקה, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס השתתפו במשחק ראווה בבירת לבנון ביירות לכבודו של רודה אנטאר, הכדורגלן המקומי שפרש בגיל 36. אחר כך התארחו במרכז קניות מקומי, והתקבלו באהבה גדולה. כך זה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully