וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרד טומיץ' שוב עולה על העצבים: "לא אכפת לי שהפסדתי"

האוסטרלי סיפק הופעה מבישה בסיבוב הראשון והצליח להרגיז רבים: "לא מעניין אותי לנצח, העיקר שבעוד 10 שנים אפרוש ולא אצטרך לעבוד יותר לעולם". נברטילובה: "שיימצא עבודה אחרת"

AP

הטניסאי האוסטרלי ברנרד טומיץ', היה אחראי אמש (שלישי) לאחת ההופעות המביכות - שלא לומר המבישות - בטורניר ווימבלדון בשנים האחרונות. טומיץ' שמדורג במקום ה-59 בעולם ובשיאו הגיע למקום ה-17, הפסיד למישה זברב 6:4, 6:3, 6:4, אבל התוצאה די משקרת.

לכל אורך 84 דקות המשחק, האוסטרלי בן ה-24 נראה חסר איכפתיות והוא ניצח ב-4 אחוז בלבד מהנקודות בחבטות ההגשה של זברב. זה לא מנע ממנו לקחת 35 אלף ליש"ט - דמי השתתפות בסיבוב הראשון ולהגיד בסיום: "הייתי קצת משועמם במשחק היום. אני מרגיש שניצחונות או תארים כבר לא מעניינים אותי יותר".

הצופים והפרשנים בווימבלדון מאוד לא אהבו את ההופעה של טומיץ', בוודאי לא את התגובות שלו בסיום. "לא אכפת לי להיות מודח בסיבוב הראשון או בסיבוב הרביעי, זה אותו דבר מבחינתי", הוא אמר, "אני הולך לשחק עוד 10 שנים ואני יודע שאחרי שאסיים את הקריירה, לא אצטרך לעבוד שוב".

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר עלו שלב בזכות פרישות
דודי סלע גבר על מרסל גרנויירס ועלה לסיבוב השני
כל החדשות והסיפורים מטורניר ווימבלדון 2017

ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי. AP
הרתיח הרבה שחקני עבר. טומיץ'/AP

הטניסאי שידע לא מעט סקנדלים לאורך הקריירה המקצוענית שלו זכה בקרוב ל-5 מיליון דולר מאז שהפך לטניסאי מקצוען. אתמול הוא נשאל האם הוא ישקול לתרום את 35 אלף הליש"ט לצדקה לאור ההופעה שלו והשיב: "אם תבקשו מפדרר להחזיר 500 מיליון דולר, הוא יעשה את זה? כולם פה בשביל הכסף. אולי בגיל 34 אוכל לתרום".

טניסאית העבר האוסטרלית רניי סטאבס, שזכתה בשישה תארי זוגות בטורנירי גרנס סלאם, זעמה: "הדברים שהוא אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק הם בושה. הוא הביך את עצמו, את הספורט ואת הטניס האוסטרלי".

גם מרטינה נברטילובה הגדולה כעסה: "ההתנהלות של טומיץ' היא חוסר כבוד לטניס ולהיסטוריה שלו. אם אתה לא יכול לשאוב מוטיבציה מטורניר ווימבלדון, הגיע הזמן שתמצא עבודה אחרת. הצופים משלמים כסף והוא פשוט לא מנסה וזה לא מעניין אותו. שיישאר בבית וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully