וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: כספי בשיחות עם הווריירס, הייוורד הולך לבוסטון?

הפורוורד הישראלי יצטרף כשחקן חופשי אל האלופה ויחזק את הספסל שלה? ב"USA טודיי" נטען כי הצדדים בשיחות. דיווחים סותרים בנוגע לכוכב הג'אז, סקרמנטו השיגה את ג'ורג' היל וזאק רנדולף

עריכה: מתן חדד

האם עומרי כספי עומד להצטרף לקבוצת הכדורסל הטובה בעולם, אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס? על פי סם אמיק, כתב "USA טודיי", הפורוורד הישראלי, שהפך עם תום העונה החולפת לשחקן חופשי, נמצא בשיחות עם הווריירס, שמחפשים חיזוק לספסל שלהם.

כספי שיחק בשלוש קבוצות בעונה החולפת. הוא החל אותה בסקרמנטו, שם, דווקא אחרי שנתיים מוצלחות, לא זכה להזדמנויות ובסופו של דבר, נשלח בטרייד יחד עם דמרקוס קאזינס לניו אורלינס. במשחק הבכורה שלו עם הפליקנס הוא נפצע ומיד לאחר מכן שוחרר וכעבור זמן מה, חתם במינסוטה, במדיה הספיק להופיע 13 פעמים ולקלוע 3.5 נקודות בממוצע למשחק. משחק השיא של כספי ב-NBA עד היום היה קרב השלשות האדיר שניהל מול סטפן קרי והווריירס בדצמבר 2015. הוא סיים את המשחק ההוא עם 36 נקודות.

עומרי כספי שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
הולך לאלופה? כספי/AP

במשך לא מעט זמן החזיקה בוסטון סלטיקס, שסיימה ראשונה במזרח בעונה שעברה, בשלל אפשרויות אך לא ממש ניצלה אותן. הערב (שלישי), יכול להיות שהמצב הזה השתנה, שכן על פי דיווחים גורדון הייוורד, הפורוורד הכוכב של יוטה ג'אז, החליט לעבור לקבוצה מעיר השעועית. אלה שמיד לאחר שהדיווחים הללו צצו, היו כאלה שסתרו אותם וטענו כי הייוורד עדיין לא החליט וכי הוא טרם הודיע לג'אז על כוונותיו. גם סוכנו של הייוורד טען כי השחקן מתלבט.

בבוסטון יחבור הייוורד למאמן שגילה אותו בגיל 15 והדריך אותו בשתי העונות שלו במכללת באטלר, בראד סטיבנס. הייוורד נבחר על ידי יוטה במקום התשיעי בדראפט 2010 ובשנים האחרונות הפך לכוכב של ממש בליגה, כאשר לשיאו הגיע העונה עם ממוצעי שיא בקריירה, 21.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. הוא הוביל את יוטה לסיבוב השני בפלייאוף, בו סיפק 24.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אייזאה תומאס מרוצה

רוביו, שהצטרף רק בשבוע שעבר ליוטה, קצת פחות מבסוט

סקרמנטו קינגס, שלא הייתה בפלייאוף ה-NBA מאז עונת 2005/06, נחשבה לאחת המנצחות של הדראפט האחרון שנערך לפני כשבועיים, כאשר לקחה עם הבחירה החמישית את דיארון פוקס ועם העשירית הביאה את זאק קולינס.

הערב (שלישי), הקבוצה מבירת קליפורניה ביצעה עוד שני צעדים גדולים במסגרת הניסיון שלה לחזור לרלוונטיות בליגה, כאשר השיגה בשוק החופשי את הגארד ג'ורג' היל, שיגיע מיוטה ג'אז ואת הפורוורד זאק רנדולף, שיצטרף אחרי שנים ארוכות בממפיס גריזליס.

ג'ורג' היל אינדיאנה פייסרס מול זאק רנדולף ממפיס גריזליס. AP
היל נגד רנדולף. בעונה הבאה הם ביחד/AP

היל בן ה-31 החל את דרכו בליגה בסן אנטוניו ומשם נדד לאינדיאנה. בעונה שעברה הוא שיחק ביוטה, אולם זו הראתה לו את הדרך החוצה לאחר שהביאה את ריקי רוביו בשבוע שעבר. הוא יקבל מהקינגס חוזה לשלוש שנים, תמורת 57 מיליון דולר. הוא היה מעורב בשמועות בנוגע לחתימה אפשרית בקליבלנד, אולם סקרמנטו עשתה את העבודה.

זי בו יחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-36. הוא שיחק תחילה בפורטלנד ומשם עבר לניקס ולקליפרס, לפני שהצטרף ב-2009 לממפיס, שם שיחק עד כה. הוא יקבל חוזה לשנתיים, תמורת 24 מיליון דולר.

בינתיים, האלופה גולדן סטייט לא סיימה להתחזק ועל פי אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN, היא עשויה לצרף או את ג'מאל קרופורד הוותיק (בן 37) או את ניק יאנג, שחקן חופשי כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully