וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ממשיך לשמור על עמימות בנוגע לעתידו, ריאל "כבר זועמת"

כוכב הבלאנקוס מעביר מסרים סותרים לראשי הקבוצה ולא מוכן לספק הצהרה ממשית בנוגע לאפשרות שיעזוב. אחרי שזידאן נשלח לדבר על ליבו ופרס התחנף בכלי התקשורת, גם ריאל מאבדת סבלנות

באדיבות כאן בהרצה

בווידאו: רונאלדו מודח מול צ'ילה בחצי גמר הקונפדרציות

השקט המתוח בין כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד נמשך. מאז ה-16 ביוני, אז העיתון הפורטוגלי "אבולה" פרסם כי בכוונתו של רונאלדו לעזוב את הבלאנקוס, שומר הכוכב על שקט ומסרב להתייחס לכך באמצעי התקשורת, מה שרק מגביר את מחול השדים סביבו. לאט לאט נראה שגם סבלנותה של ריאל פוקעת: על פי דיווח באתר "גול", בכירים בשורות הבלאנקוס "זועמים" על התנהלותו של רונאלדו ועל כך שהוא שומר על עמימות מוחלטת בכל הנוגע לעתידו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שפתיו חתומות. רונאלדו/רויטרס

מאז הפרסום פלורנטינו פרס נשלח לכלי התקשורת בספרד כדי לרכך את רונאלדו ולפרגן לו כמה שיותר, מה שבינתיים עזר רק באופן חלקי: על פי ה"אס", רונאלדו העביר מסר לראשי ריאל דרך צד שלישי כי נכון לעכשיו, הוא מתכנן להישאר בקבוצה לפחות לעוד עונה אחת, אם כי הדגיש כי ההתחייבות שלו "נזילה" ועלולה להשתנות מדי יום. בספרד משוכנעים שהיום המכריע בכל הנוגע להישארותו של רונאלדו בריאל הוא ה-31 ביולי, היום בו יתייצב בבית המשפט במדריד כדי למסור עדות בנוגע לפרשת המס בה הוא מואשם. אם ההאשמות יוסרו או שתהיה התקדמות לקראת סגירת התיק, יגדלו הסיכויים שרונאלדו יישאר בריאל. אם לא, כל הקלפים יתערבבו מחדש והוא עשוי להיענות אחת ולתמיד להצעות מקבוצות אחרות.

בימים האחרונים נשלח גם זינדין זידאן כדי לדבר על ליבו של רונאלדו. למאמן יש יחסים טובים עם הכוכב הפורטוגלי, אולם לעת עתה נדמה שגם המאמץ הזה לא נשא פרי ורונאלדו לא השתכנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully