וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל באתלטיקה מתחילה: סנפורד ישיג את הקריטריון ללונדון?

4.7.2017 / 7:39

התחרויות בהדר יוסף יחלו על רקע הניסיונות של שלל אתלטים להשתחל לאליפות העולם. מרגריטה דורוז'ון תנסה להשיג תוצאה מספקת בהטלת כידון, קולנסיקוב ישבור את השיא הישראלי בקפיצה לרוחק?

קצת יותר משבוע לאחר אליפות אירופה לאומות דרג ג' באתלטיקה שנערכה בארץ ובה ישראל שמרה על מיקומה, ויומיים לפני שנפתחים משחקי המכביה, תיפתח הערב (שלישי) באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף אליפות ישראל ה-81 באתלטיקה. החל מהשעה 18:30 יתקיימו תחרויות האליפות כאשר ביום הראשון המוקד יהיה בריצות המהירות ל-100 מטרים, אבל גם בבור הקפיצה שם ינסה תום יעקובוב לשמור על כושרו המצוין מאליפות אירופה לאומות שם סיים ראשון בקפיצה המשולשת.

מזרן הקפיצה לגובה יספק קרב מסקרן בין דימה קרויטר שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו, לבין צור ליברמן שהיה זה שהתחרה עבור ישראל באליפות בשבוע שעבר. מי שינסה הערב להשיג את הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה שתערך בלונדון הוא הרץ ל-400 מטרים דונלד סנפורד, שמחפש עדיין מקום באליפות היוקרתית. הערב כאמור, יערך יום התחרות הראשון ומחר ביום התחרות השני תנסה מרגריטה דורוז'ון, שיאנית ישראל בהטלת כידון, לקבוע תוצאה מספיק איכותית על מנת לזכות בכרטיס לאליפות בלונדון. מחר גם ייערכו הריצות ל-200 מטרים, לגברים ולנשים, וכן תחרות הקפיצה לרוחק, שם בפעם הראשונה באליפות ישראל, ייתחרה הקופץ מקסים קולסניקוב שעלה ארצה לאחרונה וינסה לשבור את השיא הישראלי של יוחאי הלוי שעומד על 7.99 מטר.

דונלד סנפורד אצן. ברני ארדוב
במוקד התחרויות. סנפורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully