וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מבטיחה לפולץ וטייטום בליגת הקיץ, טי ג'יי ליף ממשיך להצטיין

רכז פילדלפיה שנבחר ראשון בדראפט כיכב מול הסלטיקס שוויתרו עליו עם 17 ו-3 חסימות, אולם הבחירה מספר 3 קלע סל ניצחון וקבע 88:89 לבוסטון. 19 נקודות ו-10 ריבאונדים לבנו של בראד ליף מול מיאמי

עריכה: מתן חדד

ימים יגידו אם ההחלטה של בוסטון לוותר על מרקל פולץ ולהמר במקומו על ג'ייסון טייטום הייתה משתלמת, אבל לפחות הלילה (בין שני לשלישי) דני איינג' והסלטיקס יכולים להיות מעודדים מהצעד השנוי במחלוקת. שני הרוקיז המסקרנים ערכו הופעות בכורה במדי הסיקסרס והסלטיקס בליגת הקיץ, והפעם ידו של טייטום, הבחירה השלישית בדראפט, הייתה על העליונה. טייטום קלע 21 נקודות כולל סל הניצחון שבע שניות לסיום, שקבע 88:89 לסלטיקס. לכל זה הוא הוסיף גם 7 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-3 אסיסטים בהופעה שהשאירה הרבה מקום לאופטימיות.

מרקל פולץ, פילדלפיה סיקסרס, שומר על ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. AP
מראים ניצוצות. פולץ מול טייטום/AP

מנגד, גם פולץ המדובר לא טמן ידו בצלחת. רכז פילי סיים את 22 הדקות הראשונות שלו כשחקן NBA עם 17 נקודות ולא פחות מ-3 חסימות, כשהוא סוחט מחמאות גם מקווין דוראנט שצפה במשחק מהבית. פרט לדו קרב בין שני הרוקיז, בלטו גם שחקנים אחרים. ג'יילן בראון כיכב עם 29 נקודות ו-13 ריבאונדים עבור הסלטיקס, בעוד פילי קיבלה 16, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מטימוטי לווואו.

רוקי נוסף שמרשים מאוד בליגת הקיץ הוא מיודענו טי ג'יי ליף, שהוביל הלילה את את אינדיאנה לניצחון שני, 83:86 על ההיט. הפאוור פורוורד, בנו של בראד ליף, סיפק 19 נקודות ו-10 ריבאונדים והתגבר על הרוקי של ההיט באם אדבאיו שלהט עם 29 ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טי ג'יי ליף, אינדיאנה פייסרס. AP
אינדיאנה וטי ג'יי ליף עדיין ללא הפסד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully