וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ דחה את ההצעה על שיימן. קלינגר רוצה את פושה

3.7.2017 / 18:04

הפועל חיפה התאמנה לראשונה, ללא קהל. שיימן הגיע לאימון, אחרי שהבעלים דחה הצעה של 50 אלף יורו מונלו. המאמן אישר את מועמדות החלוץ הצרפתי והוסיף: "בן בסט לא פנה אליי ולא עוזב. רואש? נחליט על המשך דרכו". החלוץ מאמון קשוע נבחן

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
"מחר יגיעו זרים חדשים". קלינגר/קובי אליהו

הפועל חיפה תפתח את האימונים באופן רשמי רק בשבוע הבא, אבל היום קיימה את האימון הראשון שלה לקראת העונה הבאה. ניר קלינגר שוחח עם התקשורת לפני האימון ואמר:"זאת מסיבת עיתונאים מאולתרת. אני מברך את השחקנים החדשים. מתחילים אימון רשמי ראשון ובשבוע הבא הוא יהיה עם קהל. מחר יגיעו שני זרים חדשים. הפועל חיפה העונה עשתה קיץ שקט כי יש לנו את רוב השלד מהעונה שעברה. זה נתן לי שקט וחשבתי שצריך חיזוק בהגנה. רצינו לרענן ועשינו את זה לשביעות רצוני. עמדת השוער פתוחה ונביא שוער מתאים ועוד שחקן התקפה. סיוסטדט היה פה כבר במאי וביקר בסמי עופר ובדק דירות". מלבד השבדי, גם החלוץ המולדבי ראדו גנסארי אמור לנחות הלילה. הפנים החדשות באימון היו רן קדוש ורוסלן ברסקי, וכמובן הבלם הרומני גבריאל תמאש.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הגישה לשחטאר דונייצק הצעה לשאילת פיליפ בודקיבסקי
בית"ר ירושלים בודקת אפשרות להחתים את שלומי ארבייטמן

עדן בן בסט הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש לו חוזה". בן בסט/אדריאן הרבשטיין

לאימון היום הגיע שמואל שיימן, שלא יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. מתברר כי לפני האימון הגיש שיימן הצעה לבעלים יואב כץ מהעולה החדשה לליגה ההולנדית, ונלו. ההצעה הייתה בגובה 50 אלף יורו, אך כץ דחה אותה ודרש 250. על אושרי רואש שהחליט לא להתאמן היום לאחר שלא קיבל חוזה לעונה הבאה אמר קלינגר: "הוא היה בפגישה, ישבנו לשיחה בצורה מכובדת ומחר נדבר שוב. מה שהיה בשיחה ביני ובינו. נחליט ביחד על המשך דרכו. כשתהיה החלטה נודיע. כשהוא עזב הוא חיבק אותי, הוא לא זעם".

על עתידו של עדן בן בסט אמר קלינגר: "לא פנו אלינו בצורה רשמית, גם עדן לא פנה אליי. יש לו חוזה נעול בהפועל חיפה בלי אפשרות יציאה. רק תמורת מיליון יורו ישחררו אותו".

על החלוץ ז'ורדן פושה, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, ענה המאמן: "פושה מועמד. הוא שחקן שעקבתי אחריו מהעונה שעברה. הוא חלוץ טוב שמגיע לו להיות בליגת העל. אני אמרתי גם לשלומי ארבייטמן, שלא הגיע כי הוא לא עם חוזה, שאני רוצה שימשיך. אנחנו לא עובדים על דדליין. נדבר עם שלומי הערב, כשמו שאני מדבר איתו כל יום. לאלה? אני שמח מאוד שהוא מתאמן איתנו והוא לא הושעה מהאימונים. מבחינתי האחרון שהייתי חושב שייקלע לתסבוכת כזאת. אם יהיה עונש אני מקווה שיהיה מידתי ויתאים לאישיות שלו".

החלוץ מאמון קשוע (19) שהשתייך להפועל פתח תקוה ושיחק קודם לכן בקבוצת הנוער של המועדון ובנוער של סכנין, הגיע למבחנים בקבוצה. בעונה שעברה השתייך לאקדמיה של אספניול.

עוד באותו נושא

יואב זיו מונה למנהל מכבי תל אביב: "מרגיש כאילו לא עזבתי מעולם"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
"חלוץ טוב". פושה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully