וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה גברה 79:93 על אוקראינה, גם נבחרת הנוער ניצחה

2.7.2017 / 21:46

השחקנים של עודד קטש, המתכוננים לאליפות אירופה בכרתים, רשמו ניצחון שלישי ברציפות בטורניר ההכנה באיטליה, זוסמן (19) ובלאט (12 ו-13 אס') בלטו. הנוער ניצחה 79:82 את אוקראינה אחרי הארכה

שחקן הפועל רעננה יובל זוסמן. ברני ארדוב
ממשיך להצטיין. יובל זוסמן/ברני ארדוב

נבחרת העתודה של ישראל השיגה היום (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות בטורניר ההכנה באיטליה, הפעם עם 79:93 על נבחרת אוקראינה. שחקניו של עודד קטש סיימו את הטורניר במקום הראשון ועם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות וללא הפסדים.

גם הפעם, יובל זוסמן היה האיש של הנבחרת עם 19 נקודות באחוזים מצוינים ואיתו היה גם תמיר בלאט שקלע 12 נקודות וחילק 13 אסיסטים. המשחק היה צמוד ברוב דקותיו, אבל ישראל נתנה גז ברבע האחרון וברחה ליתרון דו ספרתי שהגיע לשיא של 17 נקודות, בזכות דקות טובות של זוסמן, בלאט וקופרברג. עוד קלעו לישראל: דניאל קופרברג 11, טום ספיר 9, נתנאל ארצי 9, רועי הובר 7, מיכאל מושקוביץ' 6, צוף בן משה 6, מירוי רוינה 4.

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שתיערך הקיץ בכריתים, תיפתח ב-15 ליולי, כשהמטרה של ישראל כמו בכל קיץ היא לשרוד בדרג הבכיר של אירופה. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם השיטה באליפות אירופה מוזרה, כשכל הנבחרות תעפלנה לשמינית הגמר, שייערך בשיטת הצלבה, כשהמנצחות יעפילו לרבע הגמר, והמפסידות יירדו למשחקי הדירוג 9-16, משם ירדו שלוש נבחרות לדרג ב' של אירופה. בבית המוקדם יפגשו השחקנים של קטש את אוקראינה, ליטא ולטביה.

נבחרת הנוער של ישראל. פייסבוק איגוד הכדורסל בישראל, אתר רשמי
ניצחון יפה. נבחרת הנוער/אתר רשמי, פייסבוק איגוד הכדורסל בישראל

גם נבחרת הנוער של ישראל גברה במשחק הכנה על אוקראינה, והיא עשתה זאת עם 79:82 לאחר הארכה, במשחק שנערך בטורניר באיטליה. הנבחרת הובילה לאורך כל המשחק ביתרון חד ספרתי, אך בשניות הסיום האוקראינים קבעו שיוויון 69:69 ושלחו את המשחק להארכה. האוקראינים עלו ליתרון, אבל מהרגע הזה תומר לוינסון ועידו אלבר השתלטו על המשחק ורצו עד הניצחון. לאוקראינה היה כדור אחרון, אבל ההגנה הטובה של ישראל גרמה לאיבוד כדור ולניצחון ישראלי. מחר תתמודד ישראל מול המארחת איטליה.

קלעו לישראל: תומר לוינסון 19 (6 ריב', 6 אס'), עידן אלבר 15 (14 ריב'), עמית עבו 12, יאיר קרביץ' 9, נועם אביבי 7, שחר אמיר 5, תומר פורת 5 (9 ריב'), דביר רינגוולד 4, ירדן וויליס 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully