וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה גברה על איטליה 66:74

1.7.2017 / 23:45

השחקנים של עודד קטש, המתכוננים לאליפות אירופה בכרתים, רשמו ניצחון שני ברציפות בטורניר באיטליה, הפעם על הנבחרת המארחת. יובל זוסמן בלט עם 18 נקודות, 15 לדניאל קופרברג

יובל זוסמן. באדיבות המשפחה
השחקן הכי יציב בנבחרת. זוסמן/באדיבות המשפחה

נבחרת העתודה של ישראל גברה הערב (שבת) 66:74 על נבחרת איטליה במסגרת המשחק השני בטורניר ההכנה שנערך באיטליה. הנבחרת של עודד קטש הגיעה למשחק לאחר שהרשימה אמש בניצחון על יוון, וגם הפעם הפגינה שליטה על האיטלקים, כשירדה ביתרון 19:24 אחרי הרבע הראשון. הנבחרת המארחת כבר הצליחה להפוך את התוצאה לפני שישראל ברחה עד המחצית ליתרון 38:44. השחקנים של עודד קטש הגדילו את היתרון ברבע השלישי, אך איטליה נשארה בתמונה והורידה ל-62:57 אחרי שלושה רביעים, וברבע האחרון, נסיונות הקאמבק נבלמו בדרך לניצחון שני בטורניר, 66:74.

יובל זוסמן, השחקן הכי יציב של נבחרת העתודה מאז פתיחת ההכנה לאליפות אירופה, שוב היה הקלע הבולט עם 18 נקודות, כשדניאל קופרברג מוסיף 15 נקודות, ותמיר בלאט שהתפוצץ על יוון אמש, הסתפק הפעם ב-11 נקודות ו-9 אסיסטים. עוד קלעו לישראל: רועי הובר 8, נתנאל ארצי (7 ריבאונדים) ומירוי רוינה 6 כל אחד, אריאל נבון 5, צוף בן משה 4, מיכאל מושקוביץ' 1.

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שתיערך הקיץ בכריתים, תיפתח ב-15 ליולי, כשהמטרה של ישראל כמו בכל קיץ היא לשרוד בדרג הבכיר של אירופה. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם השיטה באליפות אירופה מוזרה, כשכל הנבחרות תעפלנה לשמינית הגמר, שייערך בשיטת הצלבה, כשהמנצחות יעפילו לרבע הגמר, והמפסידות יירדו למשחקי הדירוג 9-16, משם ירדו שלוש נבחרות לדרג ב' של אירופה. בבית המוקדם יפגשו השחקנים של קטש את אוקראינה, ליטא ולטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully