וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבונקו שונדובסקי סיכם וצפוי לאמן את נבחרת ישראל בכדוריד

המקדוני בן ה-50 הדריך את נבחרת ארצו למקום החמישי ביורו 2012 ואימן בעבר גם קבוצות בליגה הרומנית. סגן יו"ר האיגוד, דודי פלח: "קיבלנו המלצות והוא הקרין הרבה רוגע בהתנהלות שלו"

זבונקו שונדובסקי, מאמן כדוריד מקדוני. AP
אחריות נרחבת. שונדובסקי/AP

המאמן המקדוני זבונקו שונדובסקי, צפוי להתמנות למאמן נבחרת ישראל בכדוריד. בסוף השבוע הושג סיכום עקרוני עם שונדובסקי, שהוביל את נבחרת מקדוניה למקום ה-5 ביורו 2012. המאמן בן ה-50, שהדריך עוד לפני כן בנבחרת הצעירה של מקדוניה, אימן גם במסגרת ליגת האלופות וזכה בתארים עם מטאלורג סקופיה מארצו, ובקבוצת הרומניות קונסטנצה ו-CSM בוקרשט.

המהלך צבר תאוצה לאחר שחברי הוועדה המקצועית באיגוד הכדוריד בחנו מספר מועמדים שעם חלקם גם נערכו פגישות. שונדובסקי הגיע להתרשמות לפני כ-10 ימים בארץ. כעת רק נותר שהוא יחתום על חוזהו.

יו"ר הוועדה המקצועית וסגן יו"ר איגוד הכדוריד, דודי פלח, אמר: "אנחנו בשלבים אחרונים של המו"מ לפני חתימה סופית. בחרנו במאמן עם רקורד מעולה. התרשמנו ממנו ומעבר לידע ולהמלצות שקיבלנו - הוא הקרין גם הרבה רוגע בהתנהלות שלו. הוא מהווה בחירה נכונה, שמצטרפת לבחירה בשני עוזרי המאמן עידן מימון ובני אינגל. אנחנו מאמינים שמדובר בצוות טוב שיצליח להוביל אותנו בשנים הקרובות במסגרת פרויקט 2024. שונדובסקי יהיה גם אחראי ויוביל את הקו המקצועי של כל נבחרות ישראל, מגיל צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully