וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשחייה לנוער: מקום חמישי ללייטרובסקי ב-50 מ' גב

השחיין שבר פעמיים את שיאו וסיים את משחה הגמר במקום החמישי עם זמן של 25.69 שניות. שלושה גמרים נוספים לישראלים: דניס לוקטה ותומר פרנקל ב-200 חופשי, לאה פולונסקי ב-200 מעורב

מיכאל לייטרובסקי באליפות אירופה לנוער בשחייה. גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה
הישג מכובד. מיכאל לייטרובסקי/איגוד השחייה, גלעד קוולרצ'יק

אליפות אירופה בשחייה לנוער, שמתקיימת בבריכה בווינגייט, נמשכה היום (שבת) והמשלחת הישראלית סיפקה מספר רגעים מוצלחים ומרגשים. אחרי שאתמול זכו השליחים במדליית ארד ב-4X200 חופשי, היום רשמו הישראלים ארבע העפלות למשחי גמר.

הפתעת היום הגיעה מכיוונו של מיכאל לייטרובסקי, ששבר פעמיים את שיאו בדרך למקום החמישי בגמר 200 מטר גב, עם תוצאה של 25.69 שניות (שיא נוער ישראלי). לייטרובסקי העפיל לגמר ע תוצאה של 26.11 שניות.

לאה פולונסקי העפילה לגמר ב-200 מטר מעורב מהמקום השישי, עם זמן נפלא של 2:18.94 דקות. פולונסקי שברה את שיא הגילאים וקבעה שיא אישי מדהים. השחיינית הצעירה פתחה חלש, אבל ב-100 מטר האחרונים, בסגנון החזה והחתירה, היא צמצמה פערים וסיימה שלישית במקצה שלה.

עוד בנושא

אליפות אירופה לנוער בשחייה: מדליית ארד לישראל ב-4X200
אליפות אירופה לנוער בשחייה: שני גמרים ישראלים ביום השני
שייט: תום ראובני ומאיה מוריס זכו במדליות זהב באליפות העולם לנוער

לאה פולונסקי באליפות אירופה לנוער בשחייה. גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה
שברה שיא. לאה פולונסקי/איגוד השחייה, גלעד קוולרצ'יק

המשחה המרגש ביותר מבחינת הישראלים היה בחצי הגמר ל-200 מטר חופשי, כאשר דניס לוקטב ותומר פרנקל, מחצית מנבחרת השליחים שזכתה אתמול בארד, התחרו זה לצד זה על מקום בגמר. פרנקל פתח טוב יותר ולאחר 50 מטרים דורג ראשון, אלא שלאחר מכן לוקטב השתלט על המשחה עד שסיים שני עם שיא נוער ישראלי חדש, 1:48.94 דקות. פרנקל סיים חמישי עם זמן של 1:49.84 דקות. מחר בערב, שניהם יתחרו בגמר המקצה מחר בערב.

אלון שמי העפיל מהמקום התשיעי לחצי הגמר ב-100 מטר פרפר, אבל דווקא אז הוא שחה לאט יותר וסיים רק 13 עם זמן של 54.72 שניות. יונתן רוסין סיים במקום ה 11 ב-800 מטר חופשי עם זמן של 8:13.59 דקות.

ההונגריה איינה קשיי זכתה בזהב ל-200 מטר חופשי עם זמן של 1:57.85 דקות, ושברה את שיא האליפות. אתמול שברה קשיי את שיא האליפות ב-1,500 מטר חופשי. עוד נשמע עליה בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully