וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "החתונה של ליאונל מסי? ההזמנה שלי בטח הלכה לאיבוד"

כוכב העבר הארגנטיני המבקר ברוסיה הגיב לעובדה שלא הוזמן לאירוע של הפרעוש. במהלך הביקור במוסקבה הכריז מספר 10 האגדי: "פוטין הוא פנומן, טראמפ הוא דמות מסרט מצויר"

עריכה: ניב מעוז

בווידאו: טקס החתונה של ליאונל מסי

כוכבים רבים התייצבו הלילה (שבת) לחתונה של ליאונל מסי ומי שבלט בהעדרו היה דייגו מראדונה שלא הוזמן לאירוע. כוכב העבר הארגנטיני נמצא בימים אלו ברוסיה בגביע הקונפדרציות שם הוא מתראיין לכל כלי תקשורת אפשרי ומשחרר לא מעט הצהרות תמוהות.

בראיון לרשת RT נתבקש היום מראדונה להתייחס לחתונה של מסי ואמר: "ברכותיי. שיהיו לו הרבה ילדים בריאים. ההזמנה שלי הלכה לאיבוד באיזה מקום, אבל אני לא אשנה את היחס שלי אליו בגלל זה. זה לא משנה את העובדה שמסי הוא ספורטאי מצוין ובחור נהדר".

דייגו מראדונה כדורגלן עבר בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לבין ארגנטינה. רויטרס
"נבחרת רוסיה לא יודעת לתקוף". מראדונה/רויטרס

במהלך הראיון נשאל מראדונה האם הוא יהיה מוכן להדריך את הנבחרת הרוסית שלא הצליחה להעפיל לשלבי ההכרעה של גביע הקונפדרציות ועל כך השיב: "כשרואים את נבחרת רוסיה אפשר להגיד שכל אחד היה רוצה לאמן אותה. ראיתי כמה משחקים של הרוסים. אני לא רוצה לבקר את המאמן (סטניסלב צ'רצ'סוב) אבל קיבלתי את הרושם שנבחרת רוסיה לא יודעת לתקוף. הם נראו לא בטוחים בעצמם וזו עבודה של מאמן".

במהלך הביקור ברוסיה התייחס מראדונה, מבקר ידוע של ארצות הברית גם לסוגיות פוליטיות. הארגנטיני נשאל כיצד התרשם מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועמיתו האמריקאי דונאלד טראמפ. בהקשר זה אמר מראדונה: "פוטין פנומן, אחרי הוגו צ'אבס ופידל קסטרו (מנהיגי ונצואלה וקובה המנוחים) הוא בליגת העל של המנהיגים. את טראמפ אני מתקשה לראות כפוליטיקאי. בעיני הוא נראה יותר כמו גיבור קומיקס או דמות מסרט מצויר. כל פעם שאני רואה אותו בטלוויזיה אני מעביר ערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully