וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס 2017: ואלוורדה פרש, תומאס ניצח בקטע הראשון

דרמה בדיסלדורף: הרוכב הספרדי הוותיק איבד שליטה על אופניו ונאלץ לנטוש את הטור כבר ביום הראשון, הבריטי של קבוצת סקיי עצר את השעון על 16:04 דקות. האלוף כריס פרום סיים שישי

גריינט תומאס רוכב אופניים בריטי. GettyImages
הראשון ללבוש את החולצה הצהובה. גריינט תומאס/GettyImages

טור דה פראנס 2017 יצא לדרך הערב (שבת) עם מרוץ נגד השעון בדיסלדורף, גרמניה, שם התרחשה דרמה גדולה. אלחנדרו ואלוורדה הספרדי, אחד הרוכבים הבכירים בענף, איבד שליטה בפינה בה ביצע תאונה גם הצרפתי טוני גלופן, ונזקק לטיפול רפואי. הפציעה גרמה לפרישתו מהמרוץ כבר ביום הראשון. מדובר במכה קשה גם עבור נאירו קינטנה, המועמד הקולומביאני של קבוצת מוביסטאר, שאיבד את רוכב הסיוע הטוב ביותר שלו.

אלחנדרו ואלוורדה רוכב אופניים ספרדי. GettyImages
לא לזה הוא פילל. אלחנדרו ואלוורדה/GettyImages

מי שזכה בסופו של דבר בקטע הראשון (14 קילומטרים נגד השעון) היה הבריטי גריינט תומאס, שעצר את השעון על 16:04 דקות. הרוכב של קבוצת סקיי הקדים בחמש שניות את שטפן קוינג השוויצרי ושבע שניות את חברו לקבוצת סקיי, הבלארוסי ואסיל קיריינקה. כריס פרום, אלוף השנתיים האחרונות והמועמד המוביל לזכות בתואר בפעם הרביעית בקריירה (עשה זאת לראשונה ב-2013), סיים במקום השישי ובפיגור 12 שניות אחרי המנצח.

אלי גסבר, הרוקי הצרפתי בן ה-22 שהוא גם הנהג הצעיר במרוץ, זכה להוציא לדרך את המהדורה ה-104 של הטור מדיסלדורף.

מחר ירכבו 198 הרוכבים, המתחרים ב-22 קבוצות שונות, מדיסלדורף לליאז' הבלגית. לאחר מכן הם יעברו גם בלוקסמבורג, לפני שייכנסו לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully