וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר איסטבורן

הסרבי שמנסה להתאושש מתקופה רעה ניצח את גאל מונפיס הצרפתי 3:6, 4:6 ואותת ליריביו לצמרת כי הוא מוכן לווימבלדון. קרולינה פלישקובה ניצחה בגמר הנשים את קרוליין ווזניאקי 4:6, 4:6

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
שבירה בדרך לנקודת משחק. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ המנסה לשים מאחור תקופה רעה זכה היום (שבת) בטורניר איסטבורן המהווה הכנה לווימבלדון לאחר ניצחון חלק 3:6, 4:6 על גאל מונפיס הצרפתי.

דג'וקוביץ' הצליח להשיג שבירה כבר במשחקון הראשון במשחק, שמר על ההגשות שלו וניצח את המערכה הראשונה 3:6 תוך 34 דקות. המערכה השנייה הייתה מותחת יותר כשמנפיס לא עמד בלחץ בפיגור 5:4 ואיפשר ליריבו להשיג שבירה שהעניקה לדג'וקוביץ' את הניצחון במשחק כולו תוך שעה ו-17 דקות בלבד.

הטניסאי הסרבי אמר לאחר הזכייה: "זוהי ההכנה הכי טובה שהייתה יכולה להיות לי לקראת מה שצפוי בשבוע הבא (ווימבלדון) ואני מקווה שאוכל להמשיך ולהשתפר בהמשך. ההתמקדות כרגע היא על הטניסאים האחרים, אבל זה יכול להשתנות בקרוב".

קרולינה פלישקובה הצ'כית (3 בעולם) זכתה בטורניר הנשים לאחר ניצחון על קרוליין ווזניאקי (6) 4:6, 4:6 במשחק שנמשך שעה ו-22 דקות.

המערכה הראשונה פלישקובה השיגה שבירה במצב של 2:2 שמרה על ההגשות שלה והמשיכה אל הניצחון. במערכה השנייה הצ'כית השיגה את השבירה המכרעת במצב של 4:4 והמשיכה אל הניצחון מול הדנית בדרך לזכייה בטורניר שנערך על אדמת בריטניה. במהלך ההתמודדות השיגה פלישקובה 20 אייסים, לעומת אחד בלבד של ווזניאקי.

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית אחרי זכייתה בטורניר איסטבורן 2017. רויטרס
ניצחון תוך שעה ו-22 דקות. פלישקובה/רויטרס

*אלכסנדר זברב המדורג 12 בעולם נפצע היום בברכו ומצבו עדיין אינו ברור. הטניסאי הגרמני בן ה-20 החליק על הדשא במהלך אימון שקיים עם קיי נישיקורי ונפגע בברכו. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי. זברב קם על רגליו כעבור כמה דקות ועזב את מגרש האימונים בכוחות עצמו. הוא אמור לערוך את המשחק הראשון שלו בווימבלדון ביום שלישי הקרוב מול יבגני דונסקוי הרוסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully