וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 47 ניצחונות רצופים: נבחרת הראגבי של ניו זילנד הפסידה בבית

הפתעה בוולינגטון: נבחרת ה"בריטיש את אייריש ליונס" ניצחה 21:24 את ה"אול בלאקס", אלופי העולם בשתי המהדורות האחרונות. המארחים סבלו מהרחקה גבולית, האורחים כבשו בדקות הסיום וחגגו

משחק ראגבי בין נבחרת אנגליה לבין נבחרת ניו זילנד. AP
הפסד ביתי אחרי שמונה שנים. הליונס חוגגים, האול בלאקס מאוכזבים/AP

הפתעה גדולה נרשמה היום (שבת), כאשר נבחרת הראגבי של האי הבריטי (בריטיש אנד אייריש ליונס) ניצחה 21:24 בתום משחק דרמטי וסוער בניו זילנד והנחילה לאלופת העולם בשתי המהדורות האחרונות (2011 ו-2015) הפסד ביתי ראשון אחרי 47 משחקים.

מאז 2009 לא הפסידו האול בלאקס משחק ביתי, כאשר המאמן הנוכחי שלהם, סטיב האנסן, עמד על מאזן 0:31 במשחקי בית מאז מונה ב-2012. אלא שהרחקה גבולית של סוני ביל וויליאמס, כבר בדקה ה-25, פתחה את הדלת עבור הבריטים, שרשמו ניצחון ראשון על אדמת ניו זילנד מזה 40 שנה. ההרחקה של וויליאמס אגב, היא השנייה בלבד של ניו זילנד במשחק טסט והראשונה מזה 50 שנה. כעת, הסדרה בין הנבחרות תוכרע במשחק שלישי באצטדיון אדן, זאת לאחר שהניו זילנדים ניצחו 15:30 בקלות במפגש הראשון, בשבוע שעבר.

למרות שנותרו ב-14 שחקנים במשך 55 דקות, המארחים הצליחו להישאר צמודים לאורחים ולדקות הסיום הגיעו עם סיכוי טוב לנצח, אבל הבריטים השיגו עבירה אותה תירגם אואן פארל לשער המכריע, שלוש דקות לסוף. מאז 1971 לא ניצחו הליונס את האול בלאקס בסדרה והם ינסו לעשות זאת ביום שבת הבא באוקלנד, במה שיהיה אחד המשחקים הגדולים בתולדות הנבחרת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully