וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס 2017 יוצא לדרך: הזכייה הרביעית של כריס פרום?

198 רוכבים ב-22 קבוצות ייפתחו את מרוץ האופניים הגדול של השנה עם קטע אישי נגד השעון בדיסלדורף, גרמניה, לפני הכניסה לצרפת. מישהו יכול למנוע מהבריטי לעמוד שוב בראש הפודיום?

רוכב האופניים הבריטי כריס פרום. AP
כל הסכנויות מאמינות בו. פרום/AP

מרוץ האופניים הגדול של השנה, טור דה פראנס, יוצא היום (שבת) לדרך עם קטע זמן אישי נגד השעון בדיסלדורף, גרמניה, כאשר המהדורה ה-104 של הטור תגיע לסיומה כרגיל, בשדרות השאנז אליזה, ב-23 ביולי, אחרי 21 קטעים מפרכים ו-3,540 ק"מ בסך הכל.

הקטע הראשון יהיה כאמור בגרמניה ויימשך 14 ק"מ, כאשר מחר ירכבו 198 הרוכבים, המתחרים ב-22 קבוצות שונות, מדיסלדורף לליאז' הבלגית. לאחר מכן הם יעברו גם בלוקסמבורג, לפני שייכנסו לצרפת. כמיטב המסורת, השבוע הראשון יהיה מישורי ברובו ויוקדש לספרינטרים והאקשן האמיתי בקרב על החולצה הצהובה יחכה להמשך התחרות, שם רוכזו הקטעים ההרריים. קטע נוסף נגד השעון ימתין לרוכבים ביום הלפני אחרון, 22.5 ק"מ ברחובות מארסיי.

הזוכה ב-2013, 2015 ו-2016, כריס פרום הבריטי מקבוצת "סקיי", הוא המועמד המוביל של כל סכנויות ההימורים לסיים גם הפעם על ראש הפודיום בפריס, כאשר אחריו ברשימה ניצב ריצ'י פורט האוסטרלי, שרוכב עבור "BMC רייסינג". בצמרת צפויים להתברג גם נאירו קינטאנה המרתק, פאביו ארו, אלברטו קונטאדור המנוס ואלחנדרו ואלורדה. מי שהעדיף לוותר על הטור השנה, דווקא אחרי הצלחה בג'ירו דה איטליה (מקום שלישי) הוא וינצ'נזו ניבאלי האיטלקי, שהחליט להתרכז בוולטה דה אספניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully