וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאונל מסי סיכם על חוזה חדש עד 2022 בברצלונה

בזמן שהארגנטינאי נערך לחתונתו עם אנטונלה, בקטלוניה מדווחים שקבוצתו תודיע עד ה-15 ביולי על הארכת חוזהו שישאיר אותו בבארסה עד גיל 35 לפחות. וגם: ההכנות לחתונה הנוצצת ברוסאריו

רויטרס

ליאונל מסי ימסד היום (שישי) את הקשר עם זוגתו אנטונלה עם חתונה נוצצת ומפוארת שתיערך ברוסאריו עיר הולדתו, אולם בברצלונה עוסקים מאחורי הקלעים במשימה הכי חשובה מבחינתם: הארכת חוזהו של הכוכב הארגנטינאי. ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהמו"מ בין הצדדים הושלם והקבוצה תודיע על הארכת חוזהו של מסי בין ה-12 ל-19 ביולי - קצת לפני שהקבוצה תצא לארה"ב שם תתמודד בטורניר הכנה מול יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד.

בזמן שרונאלדו הנמסיס הגדול עושה סימנים שהוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד, בברצלונה רוצים להבטיח שהפרעוש יסיים את הקריירה שלו בקבוצה ועל פי הדיווח משך החוזה החדש של מסי יהיה עד 2022, אז מסי שחגג לא מכבר 30 אביבים יהיה בן 35.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 30.6: נתן אקה חתם בבורנמות', בארסה מנסה לפתות את סבאיוס
ליאון גורצקה: "זה צעד בדרך לגביע", גיירמו אוצ'ואה: "השערים בפתיחה הרגו אותנו"
גביע קונפדרציות: גרמניה הביסה 1:4 את מקסיקו ועלתה לגמר
פלורטינו פרס: "רונאלדו עצבני, מאמין שיישאר". וגם: מוראטה, חאמס ואמבפה

שחקן נבחרת ספרד הצעירה דני סבאיוס. GettyImages
ברצלונה וריאל מדריד נאבקות עליו. דני סבאיוס/GettyImages

ומה לגבי חיזוק? ברצלונה נקלעה לעוד מאבק ישיר עם ריאל מדריד על שחקן והפעם היא מתכוונת לנצח במאבק הזה. מדובר בדני סבאיוס, כוכבה של ריאל בטיס ונבחרת ספרד הצעירה. בזמן שהבלאנקוס מנהלים מו"מ מתקדם עם השחקן, בארסה לא רוצה להפסיד לריאל בעוד מאבק כפי שקרה עם אסנסיו ותאו הרננדז ועל פי ה"ספורט" הקטלאנים מוכנים להבטיח לשחקן את חולצת ההרכב, מה שעשוי לשכנע אותו להגיע בסופו של דבר לקאמפ נואו. סעיף השחרור של סבאיוס עומד על 15 מיליון יורו, אבל ההערכה היא שהוא יימכר בסכום נמוך יותר של 9 מיליון יורו בערך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הכל ערוך ומוכן לקראת חתונת השנה

הערב (19:00 שעון ארגנטינה) יגיע הרגע הגדול של הפרעוש וזוגתו, אנטונלה, שיתחתנו ברוסאריו. על פי התקשורת הארגנטינאית, החתונה אמורה להיות בסגנון הוליווד, והיא תיערך במלון "רוסאריו סיטי הוטל", עם שטיח אדום, 150 אנשי תקשורת ושלל שחקני עבר, הווה וסלבריטאים מרחבי העולם. אמש כבר נחתו בעיר קרלס פויול, צ'אבי, סמואל אטו, ססק פברגאס, לואיס סוארס, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה, כשאליהם צפויים להצטרף חאבייר מסצ'ראנו, סרחיו אגוארו, אנחל די מריה, אסקייל לאבצי, גונסאלו היגואין, פרננדו גאגו, מרטין דמיצ'ליס ואחרים.

ביום חמישי ערכו ליאו ואנטונלה מסיבת רווקים ורווקות. בזו של אנטונלה היו נוכחות גם סופיה באלבי, אשתו של לואיס סוארס, ודניאל סימן, חברתו של פברגאס:

מסי, לעומת זאת, בחר ללכת למסעדת בשרים עם כמה חברים קרובים, ביניהם שחקני ברצלונה לשעבר גבי מיליטו וחוסה מנואל פינטו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully