וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם וגיא לוזון סיכמו: המגן יעזוב את מכבי חיפה

30.6.2017 / 9:22

השניים ערכו שיחה בסיום המחנה, במהלכה הודיע המאמן כי הוא לא בונה עליו לעונה הקרובה. ואליינטה עשוי לעבור לאוביידו וידרוש פיצוי, קושי להיפטר מהחוזה של אייולפסון. דמארי עשוי לשחק כבר במחנה

האתר הרשמי של מכבי חיפה

סאן מנחם יעזוב בקרוב את מכבי חיפה, כך עולה מתוך שיחה שערך המגן עם המאמן גיא לוזון בסיום המחנה המקוצר שנערך במהלך השבוע בכפר גלים. נראה כי לוזון מעוניין לקדם את המגן הצעיר שי בן דוד ולכן הודיע למנחם בשיחה כי הוא לא בונה עליו לעונה הקרובה. כזכור, לקראת סיום העונה פרסמנו כי לוזון מעוניין לשחרר את המגן, אולם זה לא הצליח לסגור את תנאיו בבני יהודה ומכבי נתניה ולכן לוזון שקל להחזירו לסגל. כעת מנחם ינסה למצוא את היעד הבא שלו, כשהפועל רעננה, הפועל חיפה וקריית שמונה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. אגב, אם אדי גוטליב לא יגיע למכבי חיפה, עדיין נשקלת אפשרות להביא מגן שמאלי זר, אם כי לוזון משאיר את ההחלטה לגבי הזר השישי לרגע האחרון.

חלק מהזרים של מכבי חיפה אמורים לנחות בסוף השבוע בישראל. קמיל ואצק מנסה לחתום בקבוצה בפולין, מארק ואליינטה לא סיכם בספורטינג חיחון ועשוי להפוך לשחקנה של אוביידו, בה היה מבוקש בעבר. בכל מקרה, סוכניו של השחקן מנסים לקדם את העברתו לספרד על מנת שיעזוב רשמית את המועדון בימים הקרובים. הולמאר אייולפסון מבוקש בנורבגיה, אך כרגע אין כל התקדמות והוא אמור לנחות בישראל. ומה עם שחקני רכש? גוטליב עשוי להגיע רק אם הפועל תל אביב תפחית משמעותית במחירו. המטרה היא לסגור מגן ימני זר (פדריקו וגה מאלקורקון הומלץ על ידי טוני, למאמן יש מועמדים נוספים) וחלוץ זר עד המחנה.

עוד בנושא:

אוהדי מכבי חיפה פתחו בקמפיין להחזרת בוזגלו
עומרי בן הרוש חתם לשנתיים במכבי חיפה: "מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה"
מכבי חיפה: "מכבי תל אביב יודעת שעטר לא ישוחרר". טוני המליץ על מגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל הזמן מבקש את הכדור". גיורגי קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיפה ערכה שני אימונים ביום אך לוזון נמנע מקיום אסיפות אותן יערוך בשבוע הבא. השחקנים דיווחו כי שני שחקני הרכש החדשים, אליסון דוס סנטוס וגיורגי קוסטדינוב, נמצאים בכושר גופני טוב. "גיא עוד לא תרגל הרכב, אבל מהמשחקונים אתה יכול ללמוד הרבה על התכונות שלהם: דוס סנטוס מהיר מאוד, קוסטדינוב כל הזמן מבקש את הכדור. מדובר בשני סוגים של שחקנים שמכבי חיפה הייתה זקוקה להם בשנים האחרונות. את היכולת האמיתית של קוסטדינוב נוכל לגלות יותר במחנה בפולין". בשורה חיובית מגיעה מכיוון החלוץ עומר דמארי, שמשפר את קצב האימונים שלו ועל פי ההערכות יחזור לאימונים מלאים במחנה וקיים סיכוי שייטול חלק באחד ממשחקים האימון.

היום ומחר השחקנים לא יתאמנו וישובו לכפר גלים בראשון. חיפה תערוך בשבוע הבא בכפר גלים שני משחקי אימון שיהיו סגורים לקהל - ביום שלישי מול הפועל אשקלון, וביום שישי מול הפועל עכו. ביום שני הבא היא תמריא לפולין.

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי חיפה פתחו בקמפיין להחזרת בוזגלו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכוננים לעונה הבאה. שחקני מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully