וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הבלם הדני תומאס יול-נילסן חתם לעונה אחת

30.6.2017 / 8:50

העולה החדשה הודיעה על החתמתו של הבלם בן ה-27 ששיחק בארהוס ופלקנברג. נילסן: "מחכה למפגש הראשון עם האוהדים עליהם שמעתי כל כך הרבה ויודע כי מצפה לנו עונה טובה ומרגשת"

בלם מכבי נתניה תומאס יול-נילסן. "פייסבוק רשמי מכבי נתניה", ראובן קסטרו
רכש מסקרן לנתניה/ראובן קסטרו, "פייסבוק רשמי מכבי נתניה"

מכבי נתניה רשמה היום (שישי) חיזוק מעניין להגנה שלה כשהודיעה על החתמתו לעונה אחת של הבלם הדני תומאס יול-נילסן. הדני, עליו יש אופציה לעונה נוספת, היה במעקב ממושך של סלובודן דראפיץ' שקיבל עליו המלצה מבלם העבר אסי דומב ואחרי שנחת בישראל ביום שלישי העולה החדשה פתחה עמו במו"מ מזורז. "אני נרגש להגיע לישראל ולמועדון כמו מכבי נתניה. מחכה למפגש הראשון עם האוהדים עליהם שמעתי כל כך הרבה ויודע כי מצפה לנו עונה טובה ומרגשת", כך אמר נילסן לאתר הרשמי.

יול-נילסן בן ה-27 שיחק בחודשיים האחרונים של העונה בארהוס הדנית, אחרי שבינואר סיים את חוזהו בפלקנברג השבדית. בעבר שיחק גם בהבידוברה ואקדמיסק הדניות ובסנדפיורד הנורבגית. בסך הכול צבר 28 הופעות בליגה הבכירה בשבדיה, 10 הופעות בליגה הבכירה בדנמרק, 38 הופעות בליגה השנייה בנורבגיה ו-86 הופעות בליגה השנייה בדנמרק. יול-נילסן אמור להשלים את חוליית ההגנה של מכבי נתניה, ששינתה את פניה בצורה משמעותית בקיץ. לחלק האחורי צורפו השוערים דני עמוס וגולן אלקסלסי, המגנים בן צעירי וחגי גולדנברג והבלם גיא גרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully