וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אני רוצה קבוצה התקפית שמשחקת עם אנרגיה ותשוקה"

מאמן מכבי תל אביב הודה בסיום ה-0:2 על טיראנה: "לא הייתה לנו הרבה אנרגיה, אני רוצה מכבי יותר דינמית". על רכש: "מחפשים שחקנים מתאימים". אצילי ערך בכורה: "מצפה מעצמי ליותר"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

עונת 2017/18 נפתחה הערב (חמישי) עבור מכבי תל אביב, שקצת יותר מחודש אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה כבר פתחה את הופעותיה בליגה האירופית. הצהובים ללא ממש שכנעו, אך הצליחו לגבור 0:2 על טיראנה, מהליגה השנייה באלבניה, משערים של יונתן כהן ואלי דסה. הגומלין ייערך בעוד שבוע, והשחקנים של ג'ורדי קרויף יקוו להוכיח קו התקדמות ולהיראות מעט יותר טוב.

ג'ורדי קרויף: "זה היה משחק קשה. לא הייתה לנו הרבה אנרגיה, איבדנו הרבה - זה היה משחק ראשון טיפוסי. חשוב שלא ספגנו היום, אבל אם היינו כובשים עוד שער או שניים היינו יוצאים בתחושה יותר טובה לגומלין".

עוד בנושא

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את טיראנה במשחק הראשון
מוקדמות הליגה האירופית: 3:4 דרמטי לבית"ר ירושלים על ושאש
הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את פיאסט גליביציה

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"חובת ההוכחה עליי". עומר אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

קרויף הוסיף: "אני רוצה מכבי יותר דינמית שמגיעה עם יותר שחקנים קדימה. קבוצה התקפית שמשחקת עם אנרגיה ותשוקה. בנוגע לרכש, עדיין מוקדם. אנחנו מחפשים את השחקנים המתאימים, אבל לא נחתים סתם כדי להגיד שהחתמנו, אנחנו מחפשים שחקנים לטווח ארוך. למרות זאת, אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לחכות הרבה זמן.

"המשחק הזה יעזור לנו לנתח את היכולת שלנו וללמוד מהטעויות. מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להשתפר, זה מה שנעשה. אני חושב שאני יכול לעשות שינוי בקבוצה".

המאמן התייחס גם לעומר אצילי שערך בכורה וליונתן כהן שפתח בהרכב וכבש את השער הראשון: "עומר רק שבוע איתנו ולכל שחקן לוקח זמן. אפשר היה לראות שכשהוא נוגע בכדור יש משהו שונה, האוהדים מצפים למשהו. יונתן הראה שהוא יודע להיכנס לרחבה בזמן הנכון, שהוא לא צריך הרבה כדי לכבוש. זה מה שאנחנו מצפים משחקני הכנף שלנו, לכבוש שערים".

עומר אצילי ששיחק 71 דקות: "הייתה קצת התרגשות, הייתה לי הופעה סבירה, אבל אני מצפה מעצמי ליותר. אני מרגיש טוב, מקווה לתרום הרבה ומצפה כבר למשחק הבא. אני חושב שבכל משחק אני אכנס יותר לכושר. הייתה לי עונה לא פשוטה, אני שמח לחזור ועכשיו חובת ההוכחה עליי. התוצאה טובה, אני מאמין שנעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully