וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון חתם לעונה הבאה

29.6.2017 / 12:55

הגארד האמריקאי (24, 1.93) שהצטיין בעונה שעברה במדי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית הוא שחקן הרכש הראשון של הסגולים. יפתח זיו מועמד להצטרף, אך צפוי להעדיף את מכבי חיפה. גם צירופו של יובל נעימי והשארתו של ניב ברקוביץ' על הפרק

שחקן עירוני נהריה דנזל ליוינגסטון. AP
ברוך הבא. דנזל ליוינגסטון/AP

עירוני נהריה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי דנזל ליוינגסטון שסיכם את תנאיו בקבוצה אמש. ליוינגסטון הוא הזר הראשון שחותם בקבוצה, והזר השני החדש שחותם העונה בליגת העל אחרי דומיניק ארצ'י שהצטרף לבני הרצליה לפני כשבוע וחצי.

ליוינגסטון (24, 1.93) היה נחשב לאחד השחקנים הטובים באזור יוסטון בתיכונים, אך בחר להצטרף לקולג' הקטן אינקרנייט וורד ששיחק עוד בדיויז'ן 2. אחרי שנתיים הצטרף הקולג' לדיויז'ן 1, והגארד רשם משחקים מצוינים, כולל 21.5 נקודות למשחק בעונתו השלישית במכללות. לאחר שלא נבחר בדראפט 2015, חתם על חוזה למחנה האימון של יוסטון רוקטס, ואף שיחק בקבוצה במשך ארבעה משחקי הכנה לפני ששוחרר. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בריו גראנדה מליגת הפיתוח. באוגוסט האחרון חתם בהפועל כפר סבא, הפתעת העונה בליגה הלאומית שהגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף. הגארד רשם 21.1 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק במדי הקבוצה מהשרון.

אריק אלפסי, שהאריך לאחרונה את חוזהו לעונה שלישית ברציפות בעין שרה, עובד ביחד עם עוזרו שי סגלוביץ' והנהלת הקבוצה כדי לבנות קבוצה שתשמור על מעמדה של נהריה באזור הצמרת. בקבוצה רוצים לצרף גארד ישראלי בכיר, כשאחד המועמדים הוא יפתח זיו, שמחזיק בהצעה ממכבי חיפה, ונראה שיעדיף את הירוקים. אם נהריה לא תצליח לצרף את זיו, מועמדותם של יובל נעימי, שנפגש עם ראשי המועדון, ואף ניב ברקוביץ' ששיחק בשנתיים האחרונות בנהריה, נשקלת בחיוב. איגור נסטרנקו ויהונתן שולדבראנד, שמבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות, עשויים גם כן להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully