וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: סתיו שחם שוקל להוציא את המועדון לפירוק מרצון

29.6.2017 / 15:00

הבעלים הגיש תלונה במשטרה בעקבות הכרזות שנתלו ליד ביתו שחם עשוי לוותר על מציאת רוכש ולפנות לבית המשפט: "לפני רצח רבין ראיתי כרזות כאלו". תגובת המנהלת: "מביעה שאט נפש מן ההסתה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוער. הכרזה ליד ביתו של שחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם הגיש לפני הצהריים (חמישי) תלונה במשטרת כפר סבא בעקבות תלייה של עשרות כרזות נגדו ברחבי העיר. בכרזות מצולם שחם כאשר הטקסט המלווה לצילום הוא "מבוקש בעקבות רצח של קבוצת כדורגל". כבר בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר הגיע בנו הבכור של שחם הביתה הוא ראה ברחוב עשרות כרזות שנתלו בכל פינה במהלך הלילה. כאשר שחם התעורר הוא ראה בעצמו את הדברים ואחרי זמן קצר נסע להגיש תלונה.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך מסירת העדות בתחנת המשטרה, מסר שחם שמות ספציפיים של אנשי ספורט בעיר, שלטענתו מסיתים נגדו באופן אישי זמן רב ולדבריו זו התוצאה של ההסתה נגדו. במהלך הגשת התלונה, שחם ביקש לפנות לאנשי הכדורגל בעיר ולבקש מהם להפסיק לטענתו את ההסתה נגדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! ספורט אמר שחם: "זו חציית קו אדום. גם לפני רצח רבין ראיתי את הכרזות האלו ואף אחד במדינה לא התייחס אליהן ברצינות. מה שנעשה הלילה זו הסתה לרצח והמשטרה צריכה לטפל בזה בחומרה. משטרת כפר סבא מתייחסת אל התלונה שלי ברצינות רבה. נפתחה חקירה והעיר הזו מרושתת בעשרות מצלמות, כך שאפשר להגיע ולמצוא את מי שהיום תלה את הכרזות האלו ומחר יחפש לעשות משהו אחר הרבה יותר גרוע".

באשר למועדון עצמו, שחם סיפר הבוקר כי הוא מנהל מגעים למכירת הקבוצה עם מספר גורמים כך שלדבריו המעשה של אלו שרוצים לפגוע בו יכול בסופו של דבר דווקא להרחיק את מי שרוצה לקנות את הקבוצה. "מה חושבים אלו שעשו את הדבר הזה? שיהיה עכשיו יותר קל לקנות את כפר סבא? הרי מי שמתעניין בקניית קבוצת כדורגל בורח כשהוא רואה התנהגות פרועה כזו של אוהדי הקבוצה".

בעקבות האירועים האחרונים, החליט שחם שהוא לא רוצה לחכות לרוכש אלא להעביר את המועדון לניהול של מפרק מטעם בית המשפט. לכפר סבא אין חובות, כך שבית המשפט לא צפוי להתנגד לפניה.

תגובת מנהלת הליגות לכדורגל: "מנהלת הליגות המקצועניות לכדורגל מביעה שאט נפש מן ההסתה כנגד סתיו שחם. סתיו שחם פעל רבות לקידומה של קבוצת הפועל כפר סבא בשנים האחרונות לרבות טיפוחה של מחלקת הנוער ובכלל זה תרומתו לקידום הכדורגל הישראלי כשותף פעיל המנהלת הליגה. אנו מצפים כי המשטרה תמצא את הדין עם אותם מסיתים כחלק מהמאבק החשוב למיגור האלימות בכדורגל".

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "ההתאחדות לכדורגל מבקשת לחזק ברגעים קשים אלה את סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, לנוכח מתקפה אלימה ומסוכנת של פורעי חוק, שאיבדו כל קשר בין מחאה וביקורת לגיטימיות לבין הסתה מסוכנת. אנו סמוכים ובטוחים כי משטרת ישראל תדע להגיע לאחראים למעשה הנתעב ומשוכנעים כי הרוב המכריע והראוי של אוהדי הכדורגל מצטרף להוקעת אקטים נפסדים כמו זה שבוצע כלפי סתיו שחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully