וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענתה להצעה: שאפקואנסה תשחק מול ברצלונה בגביע גאמפר

קצת יותר מחצי שנה אחרי התרסקות המטוס שגבתה את חייהם של 19 מאנשיה, הקבוצה הברזילאית תפגוש את הענקית הקטלאנית במשחק המסורתי שייערך ב-7 באוגוסט ויוקדש להוקרת זכרם של הנספים

צלמים זמניים מורשים

קצת יותר מחצי שנה חלפה מאז האסון הכבד שבו גבו את חייהם כ-71 אנשים בהתרסקות המטוס, בו נספו גם כ-19 מאנשי הצוות המקצועי של קבוצת שאפקואנסה הברזילאית. הקבוצה, שרק שלושה מאנשיה שרדו את התרסקות המטוס (אלן רושצ'ל, נטו וג'קסון פולמן), הצליחה לבנות את עצמה מחדש ובחודש אוגוסט היא תזכה לביקור בקאמפ נואו ותשחק מול ברצלונה.

שחקני שאפקואנסה חוגגים. AP
ייפגשו את ברצלונה. שחקני שאפקואנסה/AP

הברזילאים קיבלו את הצעת הקטלאנים לשמש כיריבים של קבוצת הפאר במשחק המסורתי במסגרת גביע גאמפר שייערך ב-7 באוגוסט, משחק שיוקדש כולו להוקרת זכרם של 71 הנספים בתאונת המטוס המצמררת.

ברצלונה הודיעה כי היא "מקווה לעזור לשאפקואנסה לבנות את עצמה מחדש ולחזור להיות תחרותית כפי שהייתה לפני הטרגדיה הגדולה". שאפקואנסה, שקיבלה הרבה מאוד עזרה מהקבוצות בברזיל שהשאילו לה שחקנים, הצליחה לבנות את עצמה מחדש וגם שיחקה השנה בגביע הליברטדוראס היוקרתי, שם סיימה במקום השלישי בבית שלה. את הליגה הקבוצה פתח בסערה ואף הייתה במקום הראשון, אך שלושה הפסדים רצופים דרדרו אותה למקום ה-13 אחרי עשרה מחזורים. אגב, נטו ורושצ'ל שניים ששרדו את התרסקות המטוס משתייכים לסגל של הקבוצה ובוודאי יזכו לכבוד של מלכים בברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
יארחו את שאפקואנסה. שחקני ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully