וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט מימש את האופציה ועזב את הפועל תל אביב

29.6.2017 / 19:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בחודש מרץ, הגארד הצעיר (1.80, 20) עוזב את האדומים אחרי שלוש שנים וצפוי להצטרף להפועל חולון או הפועל אילת. רשם העונה 7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים למשחק

תמיר בלאט שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול שלומי הרוש שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
עוזב את האדומים. תמיר בלאט/ברני ארדוב

הגארד הצעיר תמיר בלאט הודיע היום (חמישי) להפועל תל אביב כי הוא מנצל את אופציית היציאה מחוזהו וייצא לשוק כשחקן חופשי. על המחשבות של בלאט לעזוב את האדומים בקיץ, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט עוד במהלך חודש מרץ. בעקבות העזיבה צפוי בלאט לשלם להפועל תל אביב סכום של כ-100 אלף שקלים, ובנוסף הקבוצה שתקלוט אותו תאלץ לשלם לאדומים דמי השבחה. שתי הקבוצות שנחשבות למועמדות הבולטות לקלוט אותו הן הפועל חולון והפועל אילת.

בלאט (1.80, 20) הוא בנו של מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט, גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון לפני שחתם על חוזה ארוך טווח במדי הפועל תל אביב בקיץ 2014. בעונתו הראשונה הרבה לשחק בקבוצת א.ס רמת השרון מהליגה הלאומית בכרטיס כפול, כשבמקביל קיבל דקות ראשונות בהפועל תל אביב. בעונת 2015/16 כבר היה חלק לגיטימי מהסגל כשקלע 4.9 נקודות והוסיף 2 אסיסטים ב-14.5 דקות למשחק במדים האדומים, והעונה השתדרג ל-7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים ב-25.5 דקות למשחק. במקביל בלאט אמור להוביל בעוד כשבועיים את נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג א' שתיערך בכרתים.

לאחר עזיבתו של בלאט, ושחרורו של מתן נאור לאחר עשור, הסגל של דני פרנקו הולך ומתקצר. בשלב הזה חתומים בהפועל רק חמישה שחקנים לקראת העונה הבאה - רביב לימונד, תומר גינת, אדריאן בנקס, צוף בן משה ודניאל איידן שישוב ממכבי קרית גת. בקבוצה צפויים לצרף שחקן ישראלי במקומם של בלאט ונאור שעזבו, כשאחד המועמדים להכנס לסגל הוא חנן קולמן, ששיחק בעונה שעברה באילת.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully