וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו מונה למאמן הפועל כפר סבא

עוזר המאמן בעונה שעברה, קודם ויעמוד על הקווים כבר בגיל 31. יחליף את פליקס נעים שעזב בשל חוסר הוודאות במועדון. עמירן שקלים חזר להפועל פתח תקוה, אבירם ברוכיאן ממשיך בקטמון

אלי כהן מאמן הפועל כפר סבא (שמאל) עם עוזרו מסאיי דגו. מגד גוזני
דגו כששימש כעוזרו של אלי כהן/מגד גוזני

מסאי דגו מונה היום (רביעי) למאמן הפועל כפר סבא. הוא מחליף בתפקיד את פליקס נעים שעזב בשבוע שעבר בשל חוסר הבהירות במועדון. דגו בן ה-31 למעשה ממשיך במועדון אחרי שבעונה החולפת שימש כעוזרם של שלושת המאמנים שעמדו על הקווים: שרון מימר, אלי כהן ופליקס נעים.

דגו שגדל בהפועל תל אביב, לבש גם את מדי הפועל אשקלון, מ.ס אשדוד, מכבי הרצליה, הפועל ראשון לציון והפועל רעננה. אחרי שפרש בגלל פציעה, הוא אימן במשך שנתיים במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובשנה שעברה הצטרף להפועל כפר סבא.

בעניין אחר, בהפועל כפר סבא החתימו הערב את הקשר האחורי בן ה-29, איתי אלקסלסי. השחקן אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לקדנציה שניה במועדון עם מסורת ומאחל לי ולקבוצה הצלחה העונה".

עוד בליגה הלאומית: עמירן שקלים חזר לקדנציה רביעית בהפועל פתח תקוה. המגן השמאלי בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה בהפועל ניר רמת השרון וכעת בחר לשוב למלאבסים, אליהם עבר לראשונה בינואר 2010 כמושאל ממכבי תל אביב, חזר כאשר הקבוצה ירדה לשחק בלאומית ב-2012/13 ושב גם בקיץ 2014, עם חזרתה לליגת העל.

* קבוצת האוהדים של הפועל קטמון הודיעה היום על הארכת חוזהו של הקפטן אבירם ברוכיאן. הקשר הוותיק ישלים בכך עונה רביעית במועדון.

עוד בנושא:

ירין חסן ממשיך בהפועל פתח תקוה
הפועל תל אביב החתימה את החלוץ הברזילאי דנילו
הפועל חדרה החתימה את אוהד קדוסי

ממשיך באדום. ברוכיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully