וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק משחקני הפועל ירושלים של הזכיה ביול"ב קאפ התאחדו בסטריטבול ירושלים

דורון שפר, טונג'י אווג'ובי, יובל נעימי ואחרים עלו על אותו פרקט וזכו לטקס חגיגי. גיא הראל: "שמחים להיות חלק מהאירועי ההיסטורי". ניר ברקת: "מקווה שנשחזר בעונה הקרובה את הזכייה"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

סטריטבול ירושלים 2017 נפתח היום (שלישי) באיחוד היסטורי ומרגש של חלק מכוכבי הפועל ירושלים שזכו בגביע היורוקאפ בעונת 2003/04, והתאחדו בכיכר ספרא. בין הפרצופים המוכרים ניתן היה למצוא את טונג'י אווג'ובי (ללא התסרוקת המפורסמת) ודורון שפר, כמו גם את המאמן מאותה עונה שרון דרוקר והיו"ר דני קליין. הטקס כלל הקרנת קליפים מרגשים מהעונה היסטורית, משחק סטריטבול חגיגי, תחרויות קליעות לשלוש נקודות ותחרות הטבעות.

"הזכייה של הפועל בגביע אירופה לפני 13 שנה היא זכייה היסטורית שהייתה גורם משמעותי בקידום הקמת הארנה שהפך למבצר של הפועל ירושלים", אמר ראש העיר ניר ברקת. "לאחר הזכייה באליפות המדינה בפעם השנייה, אני מקווה שנשחזר בעונה הקרובה גם את הזכייה בגביע היורוקאפ. הפועל ירושלים מביאה כבוד רב לעיר הבירה ומהווה דוגמא ומופת למאות הילדים והנערים המשתתפים בסטריטבול ירושלים. נמשיך לקדם ולחזק את הכדורסל בירושלים ואני בטוח שכאן בכיכר ספרא כבר משחקים כוכבי הפועל בעתיד".

גיא הראל, מנכ"ל הקבוצה הנוכחית, אמר:"הפועל ירושלים שמחה להיות חלק מהאירוע ההיסטורי של הבאת כל הכוכבים הגדולים שזכו בגביע היורוקאפ. אנו קופצים משמחה לשמחה ולאחר הזכייה באליפות השנייה, אנו שמחים לראות את כל הכוכבים מתאחדים שוב בירושלים. הפועל ירושלים חרטה על דגלה לצד מצוינות והישגיות, לשמר את ההיסטוריה של המועדון ולהוקיר תודה לשחקני העבר של הקבוצה. אנו מצפים בכיליון עיניים לראות את כולם שוב על אותו מגרש בירושלים".

הפועל ירושלים שזכתה ביול"ב קאפ ב-2004. יוסי ציפקיס
הפועל ירושלים שזכתה ביול"ב קאפ ב-2004/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל ירושלים לשעבר דורון שפר. יוסי ציפקיס
דורון שפר/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל ירושלים לשעבר דורון שפר. יוסי ציפקיס
דורון שפר/יוסי ציפקיס
יו"ר הפועל ירושלים לשעבר דני קליין. יוסי ציפקיס
דני קליין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully