וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס נפרד מיובנטוס: "אני לא מושלם אך הלב שלי טהור"

המגן הברזילאי שעוזב את סגנית אלופת אירופה לטובת מנצ'סטר סיטי פרסם פוסט נרגש באינסטגרם: "לא משחק בשביל כסף, אני בכדורגל כי אני אוהב את המשחק ואת כל מי שקשור לענף"

דני אלבס שחקן יובנטוס. רויטרס
"יחסי העבודה הסתיימו". אלבס/רויטרס

דני אלבס נפרד הערב (שלישי) רשמית מיובנטוס במדיה שיחק בעונה האחרונה וזכה באליפות ובגביע האיטלקי והעפיל לגמר ליגת האלופות. המגן הברזילאי בן ה-34 שעל פי הדיווחים ישחק בעונה הבאה במנצ'סטר סיטי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פניה רגשנית לאוהדי הזברות.

"אני רוצה להודות לאוהדי יובנטוס על העונה שאותה חוויתי" כתב אלבס והמשיך: "אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה שקיבלו אותי כמו מקצוענים וגם למועדון שמשתתף ומנצח בגמרים. היום יחסי העבודה בינינו מסתיימים ואני אקח איתי לכל מקום את אלו שבאהבה ולב שלם הופכים את יובנטוס למועדון ענק".

עוד בנושא:
פרננדו סנטוס: "אני מצפה מכריסטיאנו רונאלדו להוות דוגמה על הדשא"
ראול בן 40: בחרו את התמונה הכי טובה מהקריירה האדירה של החלוץ

במקביל התנצל אלבס בפני אוהדי הגברת הזקנה שנעלבו מהחלטתו לעזוב אחרי שנה אחת בלבד כשכתב: "אני מבקש סליחה אם מישהו מהאוהדים חושב שעשיתי דבר פוגעני. זו מעולם לא הייתה כוונתי. פשוט יש לי גישה ספונטנית לחיים שמעטים מבינים אותה. אני לא אדם מושלם, אך הלב שלי טהור".

המגן הברזילאי סיכם את דבריו במילים: "אני לא משחק כדורגל בשביל כסף, אני משחק כי אני אוהב את המקצוע וכל מי שנוטל בו חלק. אני אוהב כדורגל וכסף מעולם לא יקח אותי לשום מקום אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully