וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקנים ומנהל מרומניה: האם דודו דהאן הפך לאיש החזק בהפועל עכו?

27.6.2017 / 17:05

בסביבת המועדון טוענים כי המהלכים האחרונים מבשרים על כניסתו של סוכן השחקנים. שחקן בקבוצה העיד: "ראשי המועדון אמרו שהעניין בתהליך". שחקן שהיה מועמד: "הבהירו שאם דודו יהיה הבוס, הוא יביא את השחקנים". וגם: הקשר ההדוק עם המנהל החדש דניאל סטנצ'ו

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

האם דודו דהאן הפך לאיש החזק בהפועל עכו? זו השאלה שמסעירה את אנשי המועדון בימים האחרונים. אחרי בעיות בפתיחת ההכנות, העולה החדשה הצליחה לרשום ביום ראשון ארבע החתמות של שחקנים חדשים, כאשר על פי גורמים בסביבת המועדון מדובר בשלב ראשון של כניסה של דהאן כמתווך במציאת משקיע.

לפי גורם המעורה בפרטים, דהאן הציע לעירייה בעבר להביא כסף למועדון בשווי שחקנים. משמע: שחקנים יחתמו במועדון בעלות מינימלית, כאשר המשקיעים שדהאן יביא יממנו את העלויות. ארבעת השחקנים שחתמו ביום ראשון (גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר ורם שטראוס) מיוצגים על ידי דהאן, ובסביבת המועדון טוענים שזהו שלב ראשון בהסכם המתגבש בין דהאן ומשקיעים שיביא לבין קברניטי העירייה.

בנוסף, שחקנים בקבוצה וכאלה ששיחקו בה בעונה החולפת ומחכים לדעת מה מעמדם, טוענים שגורמים בכירים במועדון הודו בפניהם שדהאן יביא משקיע ושאכן בסופו של תהליך תעבור הפועל עכו לידי משקיעים המיוצגים על ידי סוכן השחקנים. שחקן שהיה מועמד לקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "הבהירו לי בעכו שאם דודו יהיה הבוס הוא יביא את השחקנים, ואם העירייה תהיה הבוס אני אגיע". כמו כן, אחד משחקני הרכש החדשים אמר למקורביו שדהאן צפוי לקחת לידיו את העניינים ולבנות משהו טוב בעכו.

עוד בנושא:

הערכה: תובע ההתאחדות יבקש הפחתת שלוש נקודות ממאזנה של הפועל עכו
הפועל עכו: גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר ורם שטראוס חתמו
הפועל עכו: המועדון ו-13 שחקנים יועמדו לוועדת משמעת

סוכן השחקנים דודו דהאן עם מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
עוד ועוד כוח. דהאן עם ברק בכר/ברני ארדוב

היום (שלישי) הודיעה הפועל עכו על הצטרפותו של דניאל סטנצ'ו כחבר הנהלה, אלא שגם כאן אנשים המכירים את הרומני טוענים שבינו לבין דהאן יש קשר הדוק. גורם שמכיר היטב את השניים אמר לוואלה! ספורט "דודו ודניאל קשורים מאוד. דודו הביא הרבה שחקנים לטימישוארה בזמן שדניאל היה מנהל מקצועי, והיו ביניהם יחסי עבודה צמודים".

בין היתר, סטנצ'ו שהיה בעברו גם סוכן שחקנים, ניסה לצרף בתפקידו הראשון בטימישוארה ב-2010 את עומר גולן ושלו מנשה, שיוצגו אז על ידי דהאן. בינואר 2015, כמנכ"ל של דינמו בוקרשט, הוא החתים את חאתם עבד אלחמיד שיוצג על ידי דהאן וניסה לצרף את מוחמד גדיר. כאשר סטנצ'ו הגיע לסטיאווה, הבעלים ג'יג'י בקאלי היה מודע לקשר עם דהאן ועל פי ידיעות בתקשורת הרומנית, ביקש להרחיק את הישראלי מענייני הקבוצה. רק בתחילת העונה החולפת נחתו בטרגו מורש (בה עבד סטנצ'ו עד ינואר) יובל יעקובוביץ' ואלון נצר. שניהם, כמובן, הגיעו באמצעות הסוכן דהאן. סטנצ'ו ונצר עכשיו יחד גם בעכו.

בעכו טוענים כי בשלב זה דהאן אינו הביא משקיע ולא נושא שום תפקיד במועדון, אך ציינו שייתכן כי בעתיד הוא אכן יהיה גורם משפיע בקבוצה. יש לציין כי על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, אדם המייצג שחקנים לא יכול לשאת תפקיד בקבוצה בה משחקים מיוצגיו, כך שבכל מקרה לדהאן לא יהיה תפקיד רשמי בעכו.

מהפועל עכו נמסר: "אין תגובה".

תגובת דודו דהאן תובא לכשתתקבל.

עוד באותו נושא

הערכה: תובע ההתאחדות יבקש הפחתת שלוש נקודות ממאזנה של הפועל עכו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשר הדוק עם דהאן. סטנצ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully