וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: תובע ההתאחדות יבקש הפחתת שלוש נקודות ממאזנה של הפועל עכו

27.6.2017 / 15:34

על פי גורמים בהתאחדות, התובע לא צפוי להגיש בקשת הורדת ליגה לקבוצה, וזאת בגין העבירה שביצעה על תקנון בקרת התקציבים. השחקנים, אנשי המקצוע וההנהלה המעורבים צפויים לספוג קנסות כבדים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן
אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בעכו מעוניינים בו. אושרי רואש/ברני ארדוב

תובע ההתאחדות לכדורגל צפוי לדרוש הפחתה של עד שלוש נקודות ממאזנה של הפועל עכו בעונה הקרובה, וזאת בגין עבירה על תקנון בקרת התקציבים. לפי גורמים בהתאחדות, ההערכה היא שתובע ההתאחדות לא יבקש הורדת ליגה, כך שעניין זה יירד מסדר היום והעונש המירבי יהיה ככל הנראה הפחתה של שלוש נקודות.

בנוגע לשחקנים, אנשי המקצוע וההנהלה המעורבים, בקשת התובע צפוייה להיות קנסות כבדים. על פי גורמי ההתאחדות, ההחלטה המסתמנת שלא לבקש הורדת ליגה, נובעת בשל העובדה שהכספים לא צויינו בחוזה, אך במקביל שולמו מחשבון הקבוצה ולא הגיעו "מתחת לשולחן", כפי שכינו זאת אותם גורמים.

בצד המקצועי, בהפועל עכו ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה, כשבלם הפועל חיפה אושרי רואש עדיין חזק על הפרק מבחינת המועדון. בנוסף לכך, בקבוצה ינסו לקדם שחקנים צעירים.

בעניין אחר, בהפועל עכו הודיעו היום (שלישי) על הצטרפותו של דניאל סטנצ'ו להנהלת הקבוצה כחבר הנהלה. הרומני בן ה-42 אימן בעבר את טימישוארה ו-ואסלוי, שימש כמנהל ספורטיבי של סטיאווה בוקרשט במשך חודשיים והחזיק בתפקידים שונים גם בדינמו בוקרשט, פולי טימישוארה וטרגו מורש. בשתי הקבוצות האחרונות שימש בין היתר כמנהל ספורטיבי והיה אחראי להחתמות של רם שטראוס ואלון נצר. הוא יעבור לעכו ויעזוב את מקום עבודתו הנוכחי באוניברסיטה קראיובה ובערוץ הספורט הרומני. סטנצ'ו יוצג במסיבת העיתונאים לכבד פתיחת העונה שתתקיים בשבוע הבא.

עוד בנושא:

הפועל עכו: גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר ורם שטראוס חתמו
הפועל עכו: המועדון ו-13 שחקנים יועמדו לוועדת משמעת
בניית הקבוצה תתחיל עם תקציב מינימום, השוער היהודי ממוצא פרואני סלומון ליבמן מועמד

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully