וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושאפקה ממשיכה להתפרק: דייריס ברטאנס סיכם במילאנו

אחרי העזיבה של וויל קלייברן לצסק"א, גם הגארד הלטבי נוטש לטובת הקבוצה אותה עשוי לאמן סימונה פיאניג'אני. גם וונאמייקר בדרך החוצה. ספרד: ריאל מדריד מעוניינת בפביאן קוזר מבאמברג

די ג'יי סילי שחקן מכבי תל אביב (ימין) דייריס ברטאנס שחקן דרושאפקה. ברני ארדוב
עובר לאיטליה. ברטאנס בעימות עם סילי/ברני ארדוב

בצעד מפתיע ולא ממש ברור, דיוויד בלאט החליט להישאר עונה נוספת בדרושאפקה. אלא שהקבוצה שלו שאיבדה את הספונסר הראשי, מתפרקת לאט לאט מנכסיה ואחרי שוויל קלייברן חתם בצסק"א, היום נודע שדייריס ברטאנס הגארד הלטבי שלה סיכם את תנאיו במילאנו, אותה עשוי לאמן בעונה הקרובה סימונה פיניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברטאנס שכבר נמצא במילאנו, רשם העונה ממוצעים של 10 נקודות למשחק בליגה הטורקית וביורוליג הוא קלע 6.4 נקודות למשחק והיה בורג חשוב בקבוצה של בלאט.

מלבד השניים הללו, את דרושאפקה צפוי לעזוב גם הכוכב הגדול ביותר בראד וונאמייקר שמחוזר על ידי הקבוצות הבכירות ביותר ביבשת, כאשר מי שעשויה לזכות בו בסופו של דבר היא פנרבחצ'ה האלופה ואלופת אירופה. אם בלאט אכן יישאר בקבוצה, הוא ייאלץ לבנות אותה מחדש עם תקציב זעום בהרבה אחרי עונת שיא אשתקד.

* אחרי שהפסידה באופן מפתיע בגמר הפלייאוף הספרדי, גם ריאל מדריד מחפשת חיזוק לקו האחורי שלה ועל פי הדיווחים האחרונים הבלאנקוס מעוניינים להחתים את פביאן קוזר, הגארד הצרפתי של באמברג הגרמנית. קוזר רשם עונה מרשימה במהלכה הוא הוליך את באמברג לעוד אליפות קלילה וביורוליג הוא רשם ממוצעים של 9.9 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק. קוזר יכול לשחק גם כרכז ואמור לתת קצת יותר דקות מנוחה לסרחיו יול הכוכב הגדול של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully