וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ביוון: עומרי אלטמן יעבור לפנאתינייקוס

שחקן הפועל תל אביב צפוי לעבור אל הירוקים, שישלמו 150 אלף יורו. כל הפרטים כבר סוכמו והוא יוצג כבר ביום שלישי הקרוב בקבוצתו החדשה. פאו סיימה את העונה החולפת במקום השלישי

ביוון מדווחים הערב (ראשון) כי עומרי אלטמן נמצא בדרך לפנאתינייקוס. על פי הדיווח, קשר הפועל תל אביב יעבור אל הירוקים תמורת 150 אלף יורו ויחתום לשלוש שנים בקבוצה בה אימן בעבר יצחק שום ואף זכה איתה בדאבל. שני הצדדים כבר החליפו טיוטות וכפי שנראה אלטמן יוצג כבר ביום שלישי בקבוצתו החדשה.

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
בדרך ליוון. אלטמן/יוסי ציפקיס

כבר בינואר התעניינה פאו באלטמן, שכבר הגיע ליוון כדי לסגור, אבל בסופו של דבר העסקה נפלה בשל הדרישות של הפועל תל אביב. אלטמן שירד עם הפועל תל אביב לליגה הלאומית בתום העונה, היה מבוקש מאוד במכבי חיפה. אחרי מגעים שנמשכו כמה שבועות, הוא הודיע לירוקים שהוא מוותר על האפשרות להגיע אליהם במטרה לצאת לקבוצה אירופית. השחקן בן ה-23 כבר בילה כשנתיים (2011-2013) בקבוצת הנוער וקבוצת המילואים של פולהאם האנגלית.

פנאתינייקוס סיימה את העונה החולפת ביוון במקום השלישי בלבד אחרי אולימפיאקוס האלופה וא.א.ק אתונה. פאו סיימה שלישית בעונה הסדירה ושנייה בפלייאוף העלייה למוקדמות ליגת האלופות ולכן תשחק במוקדמות הליגה האירופית. אלטמן יכול להיות הכדורגלן הישראלי הרביעי שמשחק ביוון אחרי אייל גולסה, שמעון אבוחצירה וסלים טועמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully