וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בתולדותיה: נבחרת ספרד זכתה ביורובאסקט לנשים

הבנות באדום-צהוב השיבו את התואר אותו הניפו לאחרונה לפני ארבע שנים, כאשר בדיוק כמו ב-2013 גברו בגמר על צרפת, הפעם עם 55:71 מוחץ. סאנצ'ו ליטל כיכבה עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות

סאנצ'ו ליטל שחקנית נבחרת ספרד בכדורסל. GettyImages
צרפת לא מצאה תשובות מול ליטל/GettyImages

בפעם השלישית בתולדותיה והשנייה בתוך ארבע שנים זכתה הערב (ראשון) נבחרת הנשים של ספרד באליפות אירופה בכדורסל. הספרדיות, שלפני שנתיים סיימו במקום השלישי בטורניר, השיבו לעצמן את התואר בו זכו ב-2013 כאשר הביסו במשחק הגמר את צרפת 55:71.

עבור הצרפתיות מדובר בהפסד שלישי ברציפות בגמר, אחרי שנכנעו בנקודה לספרד ב-2013 והפסידו לסרביה לפני שנתיים. בלגיה סיימה שלישית באליפות הנוכחית, שנערכה בצ'כיה, אחרי שדרסה בקרב על הארד את יוון 45:78.

ספרד, שבעקבות הזכייה שלה נצמדה לרוסיה במקום השני בטבלת הזכיות (אחרי ברית המועצות, שזכתה בתואר לא פחות מ-21 פעמים), סיימה את שלב הבתים עם שני ניצחונות על הונגריה ואוקראינה והפסד לצ'כיה המארחת. לאחר מכן היא הביסה ברבע הגמר את לטביה ב-20 הפרש, בחצי הגמר את בלגיה ב-16 הפרש ובגמר שוב נראתה נהדר וחגגה כאמור מול צרפת.

הדקות הראשונות עוד היו צמודות ואת הרבע הראשון סיימו הספרדיות ביתרון 18:21, כאשר להפסקה הן ירדו ב-30:39. ברבע השלישי נמשכה הבריחה ולעשר הדקות האחרונות עלו האדומות-צהובות עם יתרון מבטיח, 40:56, בעיקר בזכות יכולת הגנתית נהדרת. הרבע האחרון היה לפרוטוקול וספרד שמרה על הניצחון בלי שום בעיה.

סאנצ'ו ליטל הנהדרת מאטלנטה דרים מה-WNBA כיכבה עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, לצד 4 חטיפות, בעוד אלבה טורנס הוסיפה 18 נקודות. את המפסידות הובילה סלין דומרק עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully