וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.6: ליון רכשה את טראורה, דה בור מאמן פאלאס

הצרפתים שילמו 19 מיליון יורו לצ'לסי עבור הכישרון בן ה-22, המאמן הולנדי הגיע לפרמיירליג. פ.ס.ז' רוצה את דמבלה, מנצ'סטר יונייטד בעקבות כוכב רומא, מרסיאל על הכוונת של ארסנל

צלמים זמניים מורשים

העברות

* ליון השלימה את רכישתו של ברטרן טראורה מצ'לסי. הקשר בן ה-22 שהעביר את העונה האחרונה כמושאל באייאקס, הגיע לאנגליה בעלות אפסית ב-2014 ונמכר כעת לצרפתים בסכום של כ-19 מיליון יורו. הוא חתם על חוזה לחמש שנים.

* קנאן קודרו עבר מאוסאסונה למיינץ תמורת 1.75 מיליון יורו וחתם שם לארבע שנים. החלוץ הבוסני בן ה-23 ירד עם אוסאסונה ליגה בעונה החולפת וכבש 7 שערי ליגה.

* ואלר ז'רמן, חלוצה של האלופה הצרפתית מונאקו, חתם רשמית לארבע שנים במארסיי, שרכשה את כרטיסו תמורת 8 מיליון יורו. ז'רמן הלך בדרכו של אביו ברונו, שרשם 100 הופעות במדי מארסיי.

* קריסטל פאלאס הודיעה על מינויו של פרנק דה בור למאמן, אחרי שחתם לשלוש שנים.

* בנז'מן ניבה, הקפטן בן ה-40 שהעלה את טרואה לליגה הבכירה בצרפת, האריך את חוזהו בעונה נוספת וכך ישחק בליג 1 בגיל 41.

* צ'לסי שלחה את המגן בן ה-21 פנקאטי דאבו לשנת השאלה בוויטסה ארנהם ההולנדית.

* ספרטה פראג מכרה את הקשר בן ה-22 אלש צ'רמאק למתחרה שלה ויקטוריה פלזן תמורת מיליון יורו.

* חטאפה מימשה את אופציית הרכישה של פרנסיסקו פורטיו אחרי החזרה המהירה ללה ליגה, ושילמה לבטיס 1.5 מיליון יורו כדי להשאיר אצלה את הקשר בן ה-27. גם דני פאצ'קו שיחק כמושאל מבטיס ועבר רשמית לחטאפה בהעברה חופשית.

שמועות

*קשר בורדו אדם אונאס הודיע כי הוא עובר לשורות נאפולי. באיטליה דווח כי הקבוצה מדרום ארץ המגף תשלם 10 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-20.

* אנטוניו קונטה בדרך להשיג שחקן הגנה ראשון מהאקסית יובנטוס: אלכס סנדרו סיכם את תנאיו עם צ'לסי וצפוי לעבור לאנגליה בימים הקרובים.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שארתורו וידאל מנסה לשכנע את אלכסיס סאנצ'ס לעזוב את ארסנל ולהצטרף אליו בבאיירן מינכן.

* באנגליה טוענים שארסנל כבר מכינה אלטרנטיבה למקרה שקיליאן אמבפה יבחר בריאל מדריד, וארסן ונגר מוכן לשלם 40 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד כדי לצרף את אנתוני מרסיאל.

* ב"לאקיפ" מדווחים שפריס סן ז'רמן הצטרפה למירוץ אחרי עוסמאן דמבלה, הכוכב הצרפתי הצעיר של בורוסיה דורטמונד שמחוזר גם על ידי ברצלונה.

* על פי דיווח ב"סאן" האנגלי מנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את ראג'ה נאינגולן כוכבה הבלגי של רומא.

* ז'אן מישל אולאס, נשיאה של ליון, הצהיר ב"ל'אקיפ": "כולם יודעים שההצעה של אתלטיקו מדריד על אלכסנדר לקאזט עומדת על 53 מיליון יורו ועוד 12 מיליון בונוסים. זה 65 מיליון יורו. אם ארסנל רוצה אותו, היא צריכה להשוות את ההצעה".

* בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן הציעה 25 מיליון יורו לבורוסיה דורטמונד על רפאל גריירו, מגן/קשר נבחרת פורטוגל שנולד בצרפת.

* על פי "סקיי איטליה", טורינו ביקשה מברצלונה לקבל את הבלם הבלגי תומאס ורמאלן בעסקת השאלה לעונה אחת, וגם עם עזרה בהשלמת שכרו. האיטלקים לא יכולים לעמוד במשכורתו השנתית של ורמאלן, שמרוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה.

* פרט לכך, טורינו צפויה להשלים את החתמתו של השוער סלבטורה סיריגו, שהגיע לסיכום על התרת חוזהו בפריס סן ז'רמן ויחזור לליגה האיטלקית.

* באיטליה טוענים גם שהקיצוני אמבאיי ניאנג (22) סירב להצעה מאברטון, שהייתה מוכנה לשלם למילאן 15 מיליון יורו, וממתין להצעה מארסנל.

תומאס ורמאלן במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
ברצלונה תסייע? תומאס ורמאלן/GettyImages

* עוד אצל אברטון, אחת המשקיעות הבולטות בקיץ הנוכחי: הקבוצה מתכננת להגדיל את הצעתה לסוונסי בעניינו של גילפי סיגורדסון האיסלנדי, אחרי שהצעה בסך 30 מיליון ליש"ט כבר נדחתה.

* על פי "ל'אקיפ", החלוץ הצרפתי בפטימבי גומיס חתם על חוזה לשלוש שנים בגלאטסראיי ויגיע לאיסטנבול בשלישי או ברביעי לצורך הצגתו הרשמית.

* אנתוני מודסט, הסקורר הצרפתי של קלן, המריא לסין כדי לחתום בטיאנג'ין קוואנג'יאן. הגרמנים יקבלו 35 מיליון יורו עבור החלוץ, שיחתום רשמית ביום שלישי.

* על פי "סאן", בורנמות' קרובה להשלים את רכישתו של נתן אקה ההולנדי בן ה-22, ששיחק אצלה כמושאל בעונה האחרונה. עלות הרכישה מוערכת בכ-20 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully