וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורניר השני מאז הקאמבק: פטרה קביטובה זכתה בבירמינגהאם

הצ'כית בת ה-27, ששיחקה בסך הכול בטורניר השני מאז שחזרה מהיעדרות של חצי שנה בשל פציעה קשה שנגרמה לה בעקבות דקירה, ניצחה 6:4, 3:6, 2:6 את אשלי בארטי. פליסיאנו לופס זכה בקווינס

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
מאושרת. קביטובה/רויטרס

הקאמבק של פטרה קביטובה נמשך והערב (ראשון) היא הצליחה להגיע לנקודת שיא עם הזכייה בטורניר בירמינגהאם מסבב הפרמייר. הצ'כית בת ה-27, שמדורגת 16 בעולם ונדקרה בביתה בדצמבר אשתקד, ניצחה 6:4, 3:6, 2:6 את אשלי בארטי האוסטרלית בת ה-21 (77).

הצ'כית הפציצה 13 אייסים וביצעה 7 שגיאות כפולות כשהיא מדייקת ב-72% מההגשות הראשונות שלה. זה היה בסך הכול הטורניר השני של קביטובה מאז חזרה מאותו אירוע טראומתי כשהקודם היה רולאן גארוס, בו הודחה בסיבוב השני.

קביטובה: "היה לה שבוע מדהים, כל הכבוד על כך ובהצלחה בווימבלדון. אני אוהבת לשחק במשחקי גמר על דשא, הלוואי שהיו יותר. היה לי שבוע מדהים כאן, הייתי צריכה כרטיס חופשי כדי לשחק כאן ואני שמחה ומודה על כך. אני רוצה להודות לכל מי שעבד בטורניר פה. נלחמתי טוב, היה כיף וטוב לשחק על הדשא. אני רוצה להודות לצוות שלי שגרם לי לעבוד קשה. זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר הזה כשאני נזכרת במה שקרה לפני שישה חודשים. זה נהדר שהם לצידי. לא ציפיתי לזכות כבר בטורניר, רציתי לשחק קצת על דשא לפני ווימבלדון".

אנסטסיה סבאסטובה הלטבית (19 בעולם) המשיכה במומנטום של הטניס הלטבי כשזכתה בטורניר מאיורקה מסבב האינטרנשיונל. סבאסטובה בת ה-27 ניצחה 4:6, 6:3, 3:6 את יוליה גרגס הגרמנייה (54) בתום גמר של שעתיים ועוד 14 דקות.

פליסיאנו לופס טניסאי ספרדי. רויטרס
לופס עם התואר הגדול בקריירה/רויטרס

פליסיאנו לופס בן ה-35 זכה בטורניר קווינס מסבב ה-ATP 500. הספרדי הוותיק, המדורג 32 בעולם, נזקק לשעתיים ועוד 31 דקות דרמטיות ומותחות כדי לנצח 6:4, 6:7 (2), 6:7 (8) את מארין צ'יליץ' (7). פליסיאנו לופס הפך לטניסאי הפעיל עם כמות הניצחונות השלישית בטיבה על משטח הדשא (72) אחרי רוג'ר פדרר (157) ואנדי מארי (102). כמו כן, זה היה התואר השישי בקריירה שלו והגדול ביותר מבחינת היוקרה והעובדה שהיה מסבב ה-500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully