וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'אנלואיג'י דונארומה החליט לפטר את מינו ראיולה ולהישאר במילאן

פניית פרסה? באיטליה טוענים כי בני משפחתו של השוער בן ה-18 שכנעו אותו להיפטר מסוכנו הכוחני הפועל להעבירו למועדון אחר. מאמן מילאן וינצ'נזו מונטלה התגייס למאמץ להשאיר את השוער במועדון

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. GettyImages
עבר מהפך תדמיתי תוך ימים. דונארומה/GettyImages

האם סאגת ג'אנלואיג'י דונארומה ומילאן עומדת לפני תפנית מפתיעה? ב"פוטבול איטליה" דווח כי השוער שסרב להאריך את חוזהו במילאן נוטה להישאר במועדון ובמקביל לפטר את סוכנו מינו ראיולה. ראיולה היה זה שעמד מאחורי ההתנהלות הכוחנית של השוער בן ה-18 מול מילאן וייעץ לו כי עליו לעבור לקבוצה אחרת כשהאופציה המועדפת הייתה ריאל מדריד.

אלא שבימים האחרונים החלה מילאן להפעיל לחץ על דונארומה באמצעות בני משפחתו. בארץ המגף דווח כי מאמן הרוסו נרי וינצ'נזו מונטלה נפגש עם משפחתו של השוער והם הסכימו עם עמדתו של מונטלה לפיה הקריירה של השוער הצעיר תקבל תנופה נוספת אם ימשיך לשחק בשורות מילאן.

עוד בנושא
"23 שחקנים של נבחרת רוסיה חשודים בשימוש בחומרים אסורים"

באיטליה מעריכים כי אם חילוקי הדעות בין הסוכן מינו ראיולה לבין משפחתו של דונארומה יימשכו, סביר להניח כי השוער יבחר להיפרד מסוכנו הכוחני ולחתום על הארכת חוזה בשורות מילאן.

ייתכן כי גם הלחץ אותו מפעילים האוהדים על דונארומה משחק תפקיד במהלכים האחרונים. בשבוע שעבר כשהגן על שערה של נבחרת איטלה ביורו הצעירות נזרקו מהיציעים לעברו של השוער שטרות כסף כמחאה על מעשיו, כשעל פי הדיווחים דונארומה נפגע מאוד מהמעשה ומהתדמית השלילית שנוצרה לו. נראה שהתפתחויות בעניין צפויות בזמן הקרוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully