וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיראז' נסאר חתם באלופת אלבניה קוקסי: "מאוד נרגש"

הקשר בן ה-26, שחתם אחרי "משא ומתן מרתוני", יצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים באוסטריה: "יודע מה המטרות של הקבוצה". קוקסי, שזכתה באליפות ראשונה בתולדותיה, תשחק מול שריף טירספול במוקדמות הצ'מפיונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי תבוסת הנבחרת, ספק אם מישהו פה יכול לזלזל באלבניה. נסאר חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיראז' נסאר חתם הערב (שבת) בשורות אלופת אלבניה קוקסי. הקשר הישראלי בן ה-26 חתם לעונה אחת, ובהודעה הרשמית של אתר הקבוצה נמסר כי מחר (ראשון) הוא יצטרף לחבריו במחנה האימונים באוסטריה. עוד נמסר כי ההסכם עמו נחתם "אחרי משא ומתן מרתוני".

"אני מאוד שמח לחתום במדי קבוצה כמו קוקסי, ולהצטרף אליה באוסטריה", אמר נסאר לאתר הרשמי, "היה לי קצת קשה שהשיחות נמשכו זמן ממושך, אבל בסופו של דבר הגענו לעמק השווה. אעשה את המיטב למען המועדון, ואת המיטב למען הקבוצה. אני יודע מה המטרות של הקבוצה, ומאמין שנוכל לעבור את שריף טירספול".

נאסר התחיל את הקריירה במכבי כפר כנא ובקיץ 2009, כשהיה בן 19, עבר להפועל באר שבע. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-164 משחקי ליגה והבקיע 21 שערים. לאחר מכן ערך קדנציות מאכזבות בהפועל תל אביב ובבני סכנין.

קוקסי זכתה בעונה החולפת באליפות ראשונה בתולדותיה, כשהקדימה בשלוש נקודות את פרטיזני טיראנה. הקבוצה עלתה לליגה הבכירה ב-2012 והספיקה להיות סגנית שלוש פעמים לפני הזכייה ההיסטורית. באמצע יולי תערוך הופעת בכורה במוקדמות ליגת האלופות, כשתפגוש בסיבוב השני את שריף טירספול ממולדובה. נסאר הוא שחקן רכש החמישי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully