וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: איטליה ניצחה 0:1 את גרמניה ושתיהן עלו לחצי הגמר

שער של פדריקו ברנרדסקי (30) נתן לאיטלקים את ראשות הבית ומפגש עם ספרד בחצי הגמר. גרמניה תפגוש את אנגליה בחצי הגמר השני. דנמרק רשמה ניצחון ראשון בטורניר עם 2:4 על צ'כיה

שחקן נבחרת איטליה הצעירה  פדריקו ברנרדצ'י חוגג. GettyImages
העניק לנבחרת שלו כרטיס לחצי הגמר. פדריקו ברנרדסקי/GettyImages

שלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 21 הגיע לסיומו הערב (שבת) לאחר שבית ג' ננעל, כאשר במוקד איטליה ניצחה את גרמניה 0:1 ודנמרק גברה 2:4 על צ'כיה. האיטלקים, שסיימו בראשות הבית, העפילו יחד עם גרמניה לחצי הגמר, והשלימו את רשימת משחקי חצי הגמר שייערכו ביום שלישי הקרוב (27 ביוני): גרמניה תפגוש את אנגליה, ואיטליה את ספרד.

גרמניה פגשה את איטליה כשהיא במקום הראשון בבית ג', עם מאזן מושלם וללא שער חובה בטורניר עד כה. המשחק היה לחוץ ואגרסיבי מהרגע הראשון, ובדקה ה-30 פדריקו ברנרדסקי ניצל טעות נוראית בהגנה הגרמנית והעלה את האיטלקים ל-0:1. המשך המשחק התאפיין עם יתרון של ה'סקוודרה אזורה', שהייתה קרובה לשער נוסף אך לא הצליחה להשיגו. הגרמנים הורידו הילוך לקראת סוף המשחק, ברגע שהבינו שהתוצאה תעלה את שתי הקבוצות לחצי הגמר, ובסופו של דבר האיטלקים שמרו על היתרון ועלו לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית, בעוד שגרמניה תעלה מהשני, עם יריבה "קלה" יותר מספרד האימתנית.

נבחרת דנמרק הגיעה למשחק מול צ'כיה כשהיא יודעת שאין לה סיכוי לעלות לשלב הבא, אך היא רצתה לתקן את הרושם שיצרה בשני במשחקים הראשונים, בהם הפסידה ואף לא כבשה. לוקאס אנדרסן העלה את הדנים ליתרון בדקה ה-23, זאת לאחר שדחק מקרוב לאחר מבצע יפה של קנת' זוהורה. 4 דקות בלבד חלפו, ופטריק שיק, שחקנה החדש של יובנטוס, קיבל את הכדור על סף הרחבה, הסתובב ובעט טיל לרשת העליונה של יאפ הויביירג שנותר חסר אונים, 1:1. הקצב המהיר נמשך ובדקה ה-35 זוהורה הגיע לכדור רוחב חד ומדויק של מדס פדרסן והחזיר את היתרון לדנמרק.

הצ'כים לא הרימו ידיים, ובדקה ה-54 הרמה מדויקת של יקוב יאנקטו מצאה את הראש של תומאש הורי, שנכנס כמחליף בעלייה למחצית השנייה וקבע 2:2. למרות שדווקא הצ'כים היו קרובים יותר לשער שיכל להעלות אותם לשלב הבא, התקפה טובה של דנמרק הסתיימה עם כדור רוחב של קספר נילסן שמצא את קנת' זוהורה, שכבש את השני שלו במשחק כדי להחזיר את היתרון לאדומים-לבנים. הדנים ניצלו את היציאה של יריבתם קדימה בניסיון להשיג שער בכל מחיר, ומרכוס אינגוורטסן כבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק - 2:4 לדנמרק, שרושמת תוצאה מרשימה מאוד. הצ'כים, מהצד השני, לבטח מאוכזבים מאוד מהעובדה שהם התחילו את הטורניר עם ניצחון 1:3 על איטליה, אך לא הצליחו בסופו של דבר להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully