וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר האלה: רוג'ר פדרר עלה לגמר בפעם ה-11 ויפגוש את סשה זברב

הטניסאי השוויצרי עבד קשה כדי לנצח 4:6, 6:7 (5) את קארן חצ'אנוב וינסה לזכות בטורניר בפעם התשיעית מול הגרמני, שחזר מפיגור מול גאסקה. קביטובה המתקמבקת עלתה לגמר בירמינגהאם

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. AP
אוהב את האלה. רוג'ר פדרר/AP

רוג'ר פדרר ממשיך בהכנות שלו לווימבלדון והיום (שבת) העפיל לגמר טורניר האלה עם ניצחון לא פשוט 4:6, 6:7 (5) על הכישרון הרוסי העולה קארן חצ'אנוב בחצי הגמר. עבור פדרר, שזכה ב-18 תארי גרנד סלאם בקריירה, זהו גמר 11 בהאלה ומחר הוא ינסה לזכות בתואר בפעם התשיעית בקריירה כשיפגוש את סשה זברב, הגרמני המצוין, שחזר מפיגור מול רישאר גאסקה וניצח את הצרפתי 6:4, 4:6, 3:6.

למרות הדחה מוקדמת ומאכזבת בשטוטגרט, הטורניר השני של פדרר (מדורג חמישי בעולם וראשון בהאלה) על אדמת גרמניה מעיד על שיפור. השוויצרי לקח את חצ'אנוב לרשת בכמה הזדמנויות וידע גם להיחלץ משתי נקודות מערכה נגדו במערכה השנייה כדי לכפות שובר שוויון ולנצח בו.

זברב, מנגד, אהוב הקהל המקומי, שגבר על פדרר בחצי הגמר בשנה שעברה, כבר זכה השנה בשלושה טורנירים. הגרמני המדורג 12 בעולם הוא גם אחד משלושה טניסאים שניצחו העונה את השוויצרי. המאזן ביניהם הוא 1:1. שני הטניסאים במאזן 0:3 העונה במשחקי גמר. רק אחד מהם יעלה ל-0:4.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
שבירות נדירות. מארין צ'יליץ'/רויטרס

מארין צ'יליץ' אמנם נשבר לראשונה השבוע, אך עלה בכל זאת לגמר טורניר קווינס עם ניצחון 3:6, 7:5, 4:6 על ז'יל מולר בן ה-34 מלוקסמבורג. שני השחקנים הגיעו לחצי הגמר מבלי שנשברו בדרך, אך במשחקון החמישי היה זה הקרואטי שהשיג שבירה נדירה כדי לזכות במערכה הראשונה. מולר החזיר שבירה במצב של 5:6 לזכותו במערכה השנייה, אך המדורג רביעי בטורניר שבר במשחקון השביעי של המערכה המכרעת והבטיח מקום בגמר.

צ'יליץ', זוכה טורניר קווינס ב-2012, שחק בגמר מול פליסיאנו לופס הספרדי, שניצח את גריגור דימטרוב 5:7, 6:3, 2:6. הספרדי, המדורג 8, השיג את ניצחונו השמיני העונה על הדשא (הכי הרבה בסבב) אחרי שנוצח בגמר טורניר שטוטגרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית (מימין) עם בת ארצה לוסי ספארובה. רויטרס
אחוות צ'כיות. פטרה קביטובה עם לוסי ספארובה שנאלצה לפרוש מהמשחק/רויטרס

הקאמבק של פטרה קביטובה נמשך עם עלייה לגמר טורניר בירמינגהאם. הצ'כית, שזכתה בעבר פעמיים בווימבלדון ונעדרה תקופה ארוכה לאחר שהותקפה בביתה ונדקרה בניסיון שוד בדצמבר האחרון, הובילה 1:6, 0:1 על בת ארצה לוסי ספארובה, שנאלצה פרוש בגלל פציעה ברגל.

היריבה של קביטובה בגמר תהיה אשלי בארטי האוסטרלית, שהפתיעה בחצי הגמר השני את הספרדייה גרבינייה מוגורסה עם 6:3, 4:6, 3:6. לבארטי, המדורגת 77 בעולם, תהיה הזדמנות לזכות בסך הכול בתואר ה-WTA השני שלה בקריירה.

בטורניר מאיורקה, יוליה גרגס מגרמניה מחצה 1:6, 1:6 את קתרין בליס האמריקאית ותפגוש בגמר את אנסטסטיה סבסטובה הלטבית (2 בטורניר) שניצחה 4:6, 2:6 את הצרפתייה קרולין גרסיה (3 בטורניר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully