וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: פורטוגל הודחה למרות ניצחון 2:4 על מקדוניה

הסלסאו הצעירים היו זקוקים לעוד שער אחד, אך לא מצאו אותו למרות לחץ גדול בדקות הסיום. סלובקיה, או נבחרת מבית ג', יהיו בחצי הגמר. ספרד נותרה מושלמת אחרי 0:1 על סרביה

ברומה שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. AP
צמד, ניצחון והדחה. ברומה/AP

שלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 21 מתקרב לסיומו והערב (שישי) ננעל בית ב', כאשר ספרד, שכבר הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר עוד לפני המחזור האחרון, ניצחה 0:1 את סרביה ואילו פורטוגל הודחה למרות 2:4 על מקדוניה.

הפורטוגלים ידעו שהסיכוי היחיד שלהם להחליף את סלובקיה (ששיחקה בבית א') כסגנית עם המאזן הטוב ביותר ולהשאיר לעצמם סיכוי לעלות לשלב הבא הוא לנצח את מקדוניה הצנועה בארבעה שערים מבלי לספוג או לחלופין, בשלושה שערים במקרה של ספיגה. זה דווקא התחיל די טוב מבחינתם, כאשר אדגר לה (2) וברומה (22) קבעו 0:2 מהיר, אבל בדקה ה-40 אניס בהרדי צימק וסיבך את העסק.

דניאל פודנסה החזיר את פורטוגל לחיים עם שער בדקה ה-57 והנבחרת כולה הלכה קדימה, מה שעלה לה בספיגה בצד השני, כאשר קייר מרקוסקי מצא את הרשת (80). ברומה, המצטיין של פורטוגל בטורניר, עוד כבש בדקה ה-91 וסידר כמה דקות של דרמה, אך דיוגו ז'וטה הורחק מיד לאחר השער הרביעי ופורטוגל לא מצאה את הרשת שוב והודחה. כעת, תשומת הלב של סלובקיה עוברת למשחקי מחר, כאשר במחזור הסיום של בית ג' יתמודדו גרמניה, צ'כיה ואיטליה על המקום, או המקומות בשלב הבא.

ספרד כאמור, ידעה שהיא בחצי הגמר עוד לפני המשחק ועלתה בהילוך ראשון למפגש מול הסרבים המאכזבים. דניס סוארס כבש בדקה ה-38 את השער היחיד במשחק אחרי מהלך קבוצתי נאה ושתי דקות לאחר מכן, אורוס ג'ורג'ביץ' ראה צהוב שני והותיר את סרביה עם עשרה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully