וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי טוכמאייר הודיע על סיום דרכו כיו"ר איגוד הטניס

לאחר שתי קדנציות הודיע היו"ר כי לא יתמודד בבחירות שנקבעו בישיבת ההנהלה ל-1 בספטמבר: "אני מרגיש כי זה זמן נכון לאדם חדש ונמרץ שיגיע ויכניס רוח חדשה לאיגוד"

אסי טוכמאייר. יוסי ציפקיס
נפרד אחרי שתי קדנציות. טוכמאייר/יוסי ציפקיס

יו"ר איגוד הטניס, אסי טוכמאייר, הודיע היום (שישי) כי הוא לא יתמודד בבחירות הקרובות שנקבעו בישיבת ההנהלה ל-1 בספטמבר. טוכמאייר יסיים למעשה את תפקידו כיו"ר האיגוד לאחר שתי קדנציות.

"אני מרגיש כי זה זמן נכון לאדם חדש ונמרץ שיגיע ויכניס רוח חדשה לאיגוד", אמר, "עשינו בשנים האחרונות הרבה מאוד שינוים ויש עוד הרבה דברים שצריכים להיעשות ואני מאחל הצלחה לכל מי שייבחר. אשמח להמשיך לעזור מבחוץ ולא בתפקיד היו"ר לענף שאני כל כך אוהב".

מנכ"ל האיגוד, טניסאי העבר שלמה גליקשטיין, אמר: "אני למעלה מ- 40 שנה בעולם הטניס הן כשחקן, כמאמן וכמנכ"ל, עברתי אנשים רבים וכמה יושבי ראש ואין ספק שאסי הגיע לתפקיד ממקום טהור של איש עסקים, לא מהפוליטיקה ולא מהעסקנות של הטניס, החדיר משב רוח מאוד מאוד מרענן ונקי ומקצועי, הצליח לחבר אנשים רבים ותורמים רבים לעולם הטניס בכלל ולאיגוד הטניס בפרט. אסי היה נכס אדיר לטניס בעשייתו, בקשרים שלו, במוטיבציה שלו, סחף את כולנו אחריו לעבודה קשה ולשפר את כל הפרמטרים שקשרים לענף ועל כל אלה תודתנו מעומק הלב. בתקופתו עבר איגוד הטניס לא מעט מהפכים ושינוים הן בתחום התקציבי הן בתחום האנושי והן בתחומים אחרים. לי באופן אישי היה כבוד גדול לעבוד איתו, היתה בינינו כימיה מצוינת ולמדתי ממנו המון דברים, עולם הספורט בכלל והטניס בפרט זקוקים מאוד לאנשים כמוהו וכדוגמתו שנותנים כל כך הרבה בכל ליבם בהתנדבות לטובת הטניס ואני אישית מקווה מאוד שהוא יישאר קרוב לטניס ונמשיך לשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully