וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ביוון: התקרבות משמעותית בין עומרי אלטמן לפנאתינייקוס

הקשר הישראלי שהיה מועמד לפאו בינואר, מנהל מגעים מתקדמים עם הירוקים. הצוות המקצועי מחפש שחקן בעל אופי התקפי שיכול להיות מתופקד בכמה עמדות. הפועל תל אביב תקבל 150 אלף יורו

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
עונה על הצרכים של פאו. אלטמן/ברני ארדוב

כמה כלי תקשורת ביוון מדוחים היום (שישי) על התקרבות משמעותית בין עומרי אלטמן לפנאתינייקוס. הקשר של הפועל תל אביב כבר ניהל מגעים עם הקבוצה היוונית בינואר ואף המריא לאתונה, אך לבסוף סיים את העונה במתחם חודורוב.

לאלטמן סעיף שחרור יחסית נמוך: 150 אלף יורו, סכום שלא מהווה בעיה עבור פנאתינייקוס. ביוון מספרים גם שישנן מחלוקות כספיות קטנות בין הצדדים, אבל שהן צפויות להיסגר.

המאמן מרינוס אוזונידיס והמנהל הטכני ניקוס ליברופולוס מחפשים שחקן התקפה שיכול להיות מתופקד בכמה עמדות ואלטמן עונה על הצורך הזה. פאו עדיין לא ביצעה רכש לקראת העונה הבאה. כמה שחקנים יסיימו השאלות וייתכן שיישארו, ומנגד עזבו כמה שחקני ספסל צעירים. גם הקשר הארגנטינאי סבסטיאן לטו, סיים את חוזהו.

אלטמן שירד עם הפועל תל אביב לליגה הלאומית בתום העונה, היה מבוקש מאוד במכבי חיפה. אחרי מגעים שנמשכו כמה שבועות, הוא הודיע לירוקים שהוא מוותר על האפשרות להגיע אליהם במטרה לצאת לקבוצה אירופית. השחקן בן ה-23 כבר בילה כשנתיים (2011-2013) בקבוצת הנוער וקבוצת המילואים של פולהאם האנגלית.

עוד בנושא:

קובי מויאל חתם בניו יורק קוסמוס לחצי עונה: "מאושר מאוד"
פיפ"א אישרה: קני סייף יוכל לייצג את נבחרת ארה"ב
אור אינברום כבש במשחק הכנה של גנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully