וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו ישלם 14.7 מיליון יורו לרשויות המס

ברשת TVE הספרדית מדווחים שכוכב ריאל מדריד החליט לשלם את הסכום כ"מחווה של רצון טוב" לרשויות על אף שהוא ממשיך לטעון כי הוא חף מפשע ולא העלים את המיסים שמיוחסים לו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
ישלם את הסכום. רונאלדו/AP

כריסטיאנו רונאלדו ישלם 14.7 מיליון יורו לרשויות האוצר בספרד, כך מדווחים היום ברשת הטלוויזיה הספרדית TVE. התובעים בספרד הגישו תביעה נגד כוכב ריאל מדריד באשמה שביצע הונאת מס ולפי רשת הטלוויזיה של ספרד, רונאלדו החליט לשלם את הסכום כמחווה של רצון טוב.

למרות ההחלטה לשלם, רונאלדו עדיין מכחיש כל קשר להאשמות נגדו וימשיך לנסות להוכיח שהוא חף מפשע. רונאלדו, מלך שערי נבחרת פורטוגל בכל הזמנים, הוא הכדורגלן האחרון מהליגה הספרדית שעובר עבירות מס ומסתבך באחת כשלפניו היו ליאונל מסי וניימאר, שנתפסו בנושא. רונאלדו, שנמצא כעת עם נבחרתו בגביע הקונפדרציות, הגיע לריאל מדריד ב-2009 ממנצ'סטר יונייטד תמורת 96 מיליון יורו ומאז זכה עם הבלאנקוס שלוש פעמים בליגת האלופות ופעמיים באליפות ספרד. בנובמבר הוא האריך את חוזהו עד 2021.

בתקופה האחרונה נפוצו שמועות לפיהן מספר 7 של ריאל מדריד מעוניין לעזוב את הבלאנקוס על אף ההצלחה הגדולה שם. אחד הטיעונים וההשערות שעלו נגעו לכך שהוא מעוניין שריאל תעמוד מאחוריו בנוגע להעלמת המיסים ואף תשלם את הקנס בשבילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully