וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פנאתינייקוס מעוניינת בסוני ווימס וכבר יצרה קשר עם סוכנו

אלופת יוון כבר פנתה לסוכנו של הפורוורד האמריקאי בן ה-30 ועשויה לצרפו לקראת העונה הבאה. ווימס נחתך במהלך העונה החולפת ממבכי תל אביב. היוונים הכחישו נחרצות את הידיעה

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. GettyImages
בדרך לאלופת יוון? ווימס/GettyImages

האם סוני ווימס בדרך לקבוצה חדשה? שחקן מכבי תל אביב, ששוחרר ממנה במהלך העונה אחרי שלכאורה לא הסכים ליטול חלק בבדיקת סמים, זוכה להתעניינות מצד פנאתינייקוס. ביוון מדווחים כי הירוקים מעורבים בניסיון להחתים את הפורוורד האמריקאי בן ה-30 וכבר יצרו קשר עם הנציגים שלו.

ווימס הגיע בקיץ שעבר למכבי תל אביב וחתם לשנתיים עם חוזה שמן מאוד. הוא הביע את רצונו להפוך לאגדה של המועדון וקיווה להצליח מאוד אצל הצהובים, אבל התקופה שלו במכבי תל אביב נסתיימה מהר מאוד עם אותה בדיקת סמים מפורסמת. בסך הכול שיחק ווימס 19 משחקים ביורוליג עם מכבי תל אביב במהלך העונה ורשם ממוצעים של 11.6 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק, כמו גם חטיפה אחת ו-3.1 איבודים למשחק. משחק השיא שלו היה עם 24 נקודות ו-5 ריבאונדים מול דרושאפקה בבית. הוא גם קלע 23 מול גלאטסראיי בבית ו-22 נגד פנרבחצ'ה ביד אליהו.

פנאתינייקוס הודחה השנה ברבע גמר הפלייאוף של היורוליג, אבל הצליחה לזכות באליפות יוון אחרי 2:3 בסדרת הגמר מול אולימפיאקוס. בכל מקרה, הקבוצה היוונית הכחישה את הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully