וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: גם ר.ב. לייפציג וגם זלצבורג ישחקו בליגת האלופות

החלטה תקדימית: למרות הסעיף האוסר על קבוצות בבעלות זהה להשתתף באותה התחרות, התקבלה ההחלטה לאפשר לאוסטרים והגרמנים לשחק באלופות אחרי שהוכיחו שרד בול היא רק הספונסר של זלצבורג

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
ישחקו באלופות. טימו ורנר/GettyImages

אופ"א החליטה היום (שלישי) החלטה תקדימית לפיה גם ר.ב. לייפציג וגם רד בול זלצבורג ישתתפו בעונה הקרובה, 2017/18 בליגת האלופות. הוועדה המארגנת של התחרויות הקבוצתיות בארגון הכדורגל האירופי החליטה לקבל את שתי הקבוצות אל המפעל על אף סעיף 5 בתקנון ההגינות של התחרות שקובע כי שתי קבוצות עם בעלות משותפת לא יוכלו להשתתף באותו מפעל.

בהודעה מטעם אופ"א נכתב כי בתום חקירה ולאחר שינויים חשובים ומבניים שנעשו בשני המועדונים (בכל הנוגע לשיתופי פעולה, מימון, בעלי תפקידים, ספונסרים וכו'), הוחלט לאפשר לשתי הקבוצות לשחק במפעל כיוון שלאף גורם אין השפעה מכרעת על יותר ממועדון אחד שמשתתף בתחרות של אופ"א. ניתן לערער על ההחלטה ל-CAS בתוך עשרה ימים. מאופ"א נמסר כי הוועדה תמשיך לעקוב אחרי המצב בשני המועדונים כדי לפקח שהחוקים אכן לא מופרים.

על פי דיווחים בגרמניה, חברת רד בול מחזיקה ב-99% מהבעלות על ראזנבלשפורט לייפציג ועל 49% מהקולות על הצבעות במועדון, בעוד שהטענה היא כי ברד בול זלצבורג היא רק הספונסר ולא יותר מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully