וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "המצב עם רונאלדו מוזר, שמעתי עליו מהתקשורת"

נשיא ריאל מדריד הוסיף: "אני חייב לגונן על רונאלדו בכל מחיר, לא קיבלנו הצעות". ב"דיילי סטאר" טוענים שמוריניו לא בונה על בן ארצו בטענה ש"הוא רק רוצה שריאל תשלם את החוב שלו"

AP

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, התייחס אמש (שני) לראשונה לרעידת האדמה שיצר כריסטיאנו רונאלדו בימים האחרונים; הצהרות דרך מקורבים שהוא נחוש לעזוב את המועדון באופן מיידי.

"עדיין לא דיברתי איתו, שמעתי על המצב רק מהתקשורת", אמר פרס, "אני מכיר את כריסטיאנו. הוא בחור טוב ומקצוען. המצב הזה מאוד מוזר ואני אשוחח איתו בימים הקרובים. אני חייב לגונן עליו בכל מחיר, גם כשחקן וגם כאדם. כל אחד חייב לעמוד בחובות שלו בתשלומי מס, אבל אני בטוח שכריסטיאנו יגן על עצמו". בריאיון לתחנת רדיו ספרדית, פרס הוסיף: "אף קבוצה לא הגישה לנו הצעה על כריסטיאנו, או על אף שחקן אחר.

הכוכב הפורטוגלי מרגיש שרשויות המס בספרד סימנו אותו אחרי שהתביעה הכללית בספרד האשימה אותו בהעלמות מס בגובה 14.7 מיליון יורו. ההצבה שלו "על המדף" גרמה לגל שמועות בכל רחבי היבשת. פריס סן ז'רמן וצ'לסי אמנם מעוניינות ובאיירן מינכן, דאגה להוציא אתמול הכחשה גורפת אחרי דיווחים באיטליה שהיא תנסה להנחית את הפורטוגלי בגרמניה.

המועמדת הטבעית לצרף אותו היא האקסית מנצ'סטר יונייטד, ואם זה יקרה זה יהיה אחרי עסקת ענק שאולי גם תכלול חילופי שחקנים. אגב, בצהובון "דיילי סטאר", שהאמינות שלו לעתים מוטלת בספק, טענו הבוקר שז'וזה מוריניו כלל לא רוצה את רונאלדו ושהוא אמר לאנשים במועדון שהכוכב "רק רוצה כסף מריאל מדריד" - כלומר שהבלאנקוס ישלמו את הקנס שהצפוי לו.

עוד בנושא:

העברות בעולם: קונטה יחדש חוזה בצ'לסי, אובמיאנג בדרך לסיטי?
דיווח: קיליאן אמבפה החליט לעבור לריאל מדריד
אריאן רובן רומז: אפרוש מכדורגל בתום העונה הבאה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
ריאל מדריד עדיין סוערת. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully