וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמית בן דוד מונה לעוזרו של דני פרנקו

19.6.2017 / 17:34

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הרכז הודיע על פרישה בגיל 39 ויתאחד עם מי שאימן אותו בהפועל חולון ב-2010/11: "שמח ונרגש לקראת האתגר הבא. מאחל לכולנו עונה טובה ומוצלחת"

עמית בן דוד עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
הצעד הבא בקריירה. עמית בן דוד/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על מינויו של עמית בן דוד לעוזרו של דני פרנקו. "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל ונרגש לקראת האתגר הבא", אמר שחקן העבר. "אני רוצה להודות לדני פרנקו ורמי כהן על האמון שנתנו בי, ומאחל לכולנו עונה טובה ומוצלחת".

בן דוד, שלמעשה הודיע על פרישה בגיל 39, שיתף פעולה עם פרנקו בהפועל חולון ב-2010/11. על המהלך הצפוי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בן דוד העביר קריירה מכובדת בכדורסל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב במקביל לכך כיכב בתיכון מטרווסט ברעננה ועלה לבוגרים במכבי רעננה. אחרי שלוש עונות בבוגרים עבר להפועל חולון, המשיך בליגת העל בהפועל צפת, ואחרי עונה בעירוני נהריה ומכבי ראשון לציון מצא בית ראשון בעין שרה שם שיחק במשך ארבע שנים. בנדה המשיך לנדוד ועבר בהפועל גלבוע/עפולה, מכבי חיפה במשך שנתיים, עונה נוספת בחולון לפני שמצא בית שנה בקריירה בגיל 34 כששיחק ארבע שנים עם מכבי ראשון לציון והגיע עם הקבוצה לשלושה פיינל פורים. בעונת 2015/16 ירד לליגה הלאומית וחתם במכבי רעננה, והעונה העלה את עירוני נס ציונה לליגת העל. הוא מדורג במקום ה-135 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 2,226 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully