וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראטי לראשי פ.ס.ז': "אני לא חוזר לפריס, תנו לי לעבור לברצלונה"

ב"גאזטה" האיטלקי מדווחים שהקשר המצוין שנמצא בחופשה באיביזה העביר מסר חד משמעי לראשי פריס: "רוצה להגשים חלום ולשחק עם מסי". הקטלאנים ירכשו אותו תמורת 100 מיליון יורו?

AP

זה לא סוד שברצלונה מנהלת מרדף ממושך אחרי מרקו וראטי, הקשר הנהדר של פריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה והיום (ראשון) ב"גאזטה דלו ספורט" מפרסמים דיווח מעניין שלפיו וראטי, שנמצא בחופשה פרטית באיביזה, שלח מסר ברור לראשי פריס עם מסרון שבו נכתב: "אני לא חוזר לפריס, תנו לי לעבור לברצלונה". וראטי, כך על פי הדיווח, ביקש מראשי פריס ש"יאפשרו לו להגשים את החלום שלו לשחק ולנצח יחד עם ליאונל מסי".

שחקן פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. AP
יעשה את המעבר לברצלונה? וראטי/AP

במועדון הצרפתי הבהירו שהקשר לא למכירה, אך המו"מ בין הצדדים יימשך מן הסתם בימים הקרובים, כשגם יובנטוס נמצאת בתמונה של השחקן שמחירו מוערך בלא פחות מ-100 מיליון יורו. ברצלונה כידוע מאוכזבת מהשתלבותו של אנדרה גומש הקשר הפורטוגלי שנרכש בכסף גדול מוולנסיה בקיץ הקודם, אך איכזב ולא צפוי להמשיך כשהאיטלקי עשוי להשתלב במקומו במרכז הקישור לצידם של סרחיו בוסקטס ואנדרס אינייסטה שני העוגנים של המועדון הקטלאני. וראטי, בן 24 בלבד, הגיע לפריס מפסקארה הקטנה ב-2012 והפך לבורג מרכזי מאוד בקבוצה של לורן בלאן וכיכב גם בעונה החולפת אצל אונאי אמרי. וראטי נחשב לאחד השחקנים הכי מבוקשים בשוק ההעברות הנוכחי וברצלונה תשמח לשים עליו את ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully