וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו ולירון כהן ייצגו את ישראל בפרויקט TIMEOUT של פיב"א

18.6.2017 / 12:06

שניים מגדולי הכדורסלנים של ישראל בכל הזמנים ייטלו חלק בפרויקט שמכין שחקני עבר לשוק העבודה ומלמד את חשיבות החשיבה מראש על החיים שאחרי הספורט. טפירו: "מודה לאיגוד על ההזדמנות לרכוש ידע". כהן: "מתרגשת לקראת השנתיים הקרובות"

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
קיבל את הכבוד. מאיר טפירו/לירון מולדובן

לירון כהן ומאיר טפירו, שניים מגדולי הכדורסלנים של ישראל בכל הזמנים ושני קפטני עבר של נבחרת ישראל, ישתתפו בפרויקט TIMEOUT של פיב"א. מדובר בפרויקט אקדמי שמכין שחקני עבר לשוק העבודה ומלמד חשיבות החשיבה מראש על החיים שאחרי הספורט במטרה לשלבם בניהול הכדורסל במדינת המקור שלהם. פיב"א ביקשה מכל התאחדות כדורסל באירופה לבחור שחקנים מהדרג הראשון, שפרשו בעשר השנים האחרונות ממשחק פעיל ואיגוד הכדורסל בחר בשני השחקנים הוותיקים. לירון כהן היא מלכת הסלים וההופעות של נבחרת הנשים של ישראל בכל הזמנים ואת מרבית הקריירה שלה עשתה בליגות בכירות באירופה.

טפירו שפרש רק לפני שנה, לבש את גופיית נבחרת ישראל 130 פעמים ומדורג במקום ה-12 בין קלעי כל הזמנים של ליגת העל. במסגרת הפרויקט המיוחד הזה הוכנה ע"י פיב"א תוכנית לימודית שתתפרס על פני שנתיים בשישה מפגשים ברחבי העולם ותעסוק בשלושה נושאים מרכזיים - מנהיגות וניהול, ניהול כדורסל וניהול אורח חיים נכון לספורטאים. לירון כהן מסרה בתגובה: "אני מברכת את פיב"א על פרויקט ראשון מסוגו. כבוד גדול להיבחר על ידי איגוד הכדורסל ולהיות נציגת האיגוד. אני מתרגשת לקראת השנתיים הקרובות. התכנית משלב לימודים, סיורים, הכרת מבנה פיב"א מהמשרדים ועד התנהלות שוטפת, ארגון וניהול".

מאיר טפירו הוסיף: "אני מודה לאיגוד הכדורסל על ההזדמנות לרכוש ידע ואנסה להביא אותו לידי ביטוי בעתיד בכדורסל הישראלי. אני מחכה כבר לפתיחת הלימודים ומכין את עצמי לקראתם. אני רואה חשיבות גדולה בשילוב ספורטאי עבר בניהול ספורט מקצועני ואחר ואני תמיד מוכן לתרום מהידע והניסיון שלי ככל שאתבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully