וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמר שפיצל 17 טפסי ווינר זוכים חוייב לשלם מס על 600,500 שקל

מאיר עמור זכה בסכום הגדול אחרי זכייה של 17 טפסים זהים שסכום הזכייה בכל אחד מהם לא חצה את סכום הפטור, אך בית המשפט המחוזי החליט כי מדובר בהימור אחד וחייב אותו לשלם מס

הימורי ה-WINNER הפכו כבר מזמן להיות הלהיט הגדול של כל מהמר מתחיל וחובבי הספורט והיום (ראשון) התקבל פסק דין מעניין במיוחד בנוגע לתשלום מס הכנסה על זכיה של מהמר בודד. בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל עמדת פקיד השומה ברשות המסים ודחה את ערעור המס של מאיר עמור, מהמר שזכה בסכום כולל של 600,500 שקל כתוצאה משליחת 17 טפסי ווינר וקבע כי הוא יצטרך לשלם מס על הסכום כולו שייחשב להימור אחד. בנוסף, קבע בית המשפט כי על עמור לשלם הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין בסך 18,000 שקל.

הסבר: עמור שלח 17 טפסים זהים שסכום הזכייה בכל אחד מהם לא חצה את סכום הפטור שנקבע בצו מס הכנסה (57,120 שקל). עמור קיבל את סך סכומי הזכייה בצ'ק אחד ללא ניכוי מס במקור, אך בית המשפט קבע כי יש להתייחס לכל הטפסים ששלח עמור כהימור אחד שסכום זכייתו מחייב את המדינה לגבות עליו מס הכנסה. בדיעבד, ייתכן שאם עמור לא היה פורט את כל הטפסים בבת אחת, אלא כל אחד בנפרש הוא לא היה מחוייב במס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully