וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו לוחץ על סוכנו להחזירו למנצ'סטר יונייטד

בתקשורת הפורטוגלית טוענים שכוכב ריאל מדריד אמר לסוכנו לעשות "כל מה שצריך" על מנת שישוב לאולד טראפורד. גם צ'לסי בתמונה, זידאן התקשר לכוכבו וביקש שיישאר אצל הבלאנקוס

AP

הדיווחים המפתיעים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו מעוניין לעזוב הקיץ את ריאל מדריד ממשיכים להכות גלים. "א בולה", העיתון הפורטוגלי שדיווח לראשונה את החדשות המרעישות, טוען כעת כי כוכב הבלאנקוס כבר פנה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש וביקש ממנו לעשות "כל מה שצריך" על מנת להשיבו למנצ'סטר יונייטד. גם ב"סקיי ספורטס" הוסיפו וטענו כי "רונאלדו מעוניין באפשרות לשוב למנצ'סטר יונייטד בקיץ". עם זאת, ברשת הבריטית אף דיווחו כי "יונייטד זהירה, והתחושה הכללית באולד טראפורד היא שהוא יישאר בריאל מדריד".

אם בכל זאת יגיע, רונאלדו יתאחד עם ז'וזה מוריניו, שאימן אותו בריאל מדריד. בין השניים היו מספר חיכוכים לקראת סוף התקופה של המאמן בבלאנקוס, אולם על פי דיווחים השניים ליבנו את העניינים, ומאמן מנצ'סטר יונייטד אפילו ביקר בהקרנת הבכורה של הסרט הדוקומנטרי אודות רונאלדו בלונדון בשנה שעברה.

הבוקר דווח באנגליה כי מועמדת חדשה נכנסה למירוץ אחר הפנומן מפורטוגל והיא אלופת אנגליה, צ'לסי. ב"מטרו" מדווחים שלבעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ', יש רצון עז לראות את רונאלדו מגיע לסטמפורד ברידג', והוא אפילו עשוי להציע לריאל מדריד את אדן הזאר בתמורה לשירותיו של החלוץ בן ה-32. אברמוביץ' גם רוצה לשמח את מאמנו אנטוניו קונטה, שעל פי פרסומים באיטליה לא מרוצה מההתנהלות של הבלוז עד כה בחלון ההעברות והוא שוקל את המשך דרכו במועדון. אם בצ'לסי אכן רציניים בעניין רונאלדו, הם יצטרכו להתמודד עם תחרות קשה על שירותיו עם מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן והכסף הגדול מסין.

עוד בנושא:

"כריסטיאנו רונאלדו רוצה אתגר חדש. 150 מיליון יורו יספיקו לעסקה"
כריסטיאנו רונאלדו לחבריו: "אני עוזב את ריאל, אין דרך חזרה"
דיווח: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בדרך חזרה לאנגליה? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ביום שישי פורסמו לראשונה בפורטוגל הדיווחים לפיהם רונאלדו מעוניין לעזוב את מדריד. מקורות מסוימים קישרו את רצונו לעזוב לעבירת המס שביצע, אך מקורביו של השחקן טוענים שהוא מחפש אתגר חדש לאחר שהוא מרגיש שהוא השיג את כל מה שרצה בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס צפויים לדרוש סכום של כ-200 מיליון יורו עבור רונאלדו, אבל התקשורת הספרדית מניחה שהצעה על סך 150 מיליון יורו תספיק כדי לשחרר את הפורטוגלי מחוזהו. במדריד לא מתכוונים לוותר כל כך מהר על הנכס שלהם ומאוד רוצים שהוא יישאר. ב"מארקה" מדווחים שזינדין זידאן התקשר לשחקן באופן אישי וביקש ממנו להישאר. בנוסף לכך, על פי ה"סאן", בהנהלת הקבוצה אף הציעו לו לשלם בעצמם את החוב שהוא חב לרשויות המס בספרד כמחווה של רצון טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully